Thursday, December 30, 2010

Bola dan KFCM

Assalamualaikum.
Alhamdulillah. Malaysia menang bola malam tadi. Saya tumpang gembira. 14 tahun tu menanti title juara. Syukur. 

Congratulations to our team. :) 
Harimau Malaya boleh!!

Hari ni, kat office semua bercakap pasal bola. Saya? TV takda ok. So, tak boleh cakap banyak. Saya dengar je. Dorang cakap team Malaysia main bagus malam tadi. Ada yang cakap team kita main macam more to defensive. Seriously saya takleh nak komen. Sebab saya tak tengok. Tapi, saya dapat rasakan setiap debaran yang semua orang lalui. Sebabnya, setiap kali ada saat genting mesti ada dengar suara sorakan dekat area rumah saya ni. Dan saya rasa macam frust gile masa tu. Terpaksa sms officemate tanya update terkini. 

Lepas tu, isu hangat pagi tadi kat office ialah pasal cuti umum yang PM announced tu. HR hold dulu pasal tu. So, kami ni penuh harapan la nak dapat cuti esok. Contact customers semua. Semua cuti. Dan.. kami TAK CUTI. Saya rasa macam nak bom je kilang tu. Haihhhhh. Saya nak cuti laaa. Nak cuti. Faham tak?? Kecewa. Rasa macam &*(&$%*&)% je.. Haishhh. Buat kerja tadi pon mood macam ada takde je sampai bos dah merajuk-rajuk dengan saya. Malas nak layan kau. Aku banyak kerja. Jangan kacau please. Hishhh.
Lagi 1. Dari malam tadi, tengok kawan-kawan duk post pasal Fahmi. Lepas tu, dengar HotFM pagi tadi pon Fafau duk sebut Fahmi. I wonder la jugak. Who is this fahmi. Saya tau lah dia keeper malam tadi. And dia penah main untuk Red Worriors. Tapi, kan saya tak tengok bola last night. And since Fahmi main, saya rasa macam saya tak pernah tengok lagi kot. Huhu. Sila gelak. Memang agak not-up-to-date. Ampun.

Saya tak puas hati. Terus google. Then... Oooooo. This is Fahmi yang semua orang duk cerita tu. KFCM = Khairul Fahmi Che Mat. Hihihi. Not bad. Chinese look. Saya suka. Hihihi. Dah berpunya OK. Nasib baik pangkat adik-adik dah. Kalau tak, mau saya admire macam saya gila dekat Beckham. :) Chenta Hati si Fahmi ni pon cantek. Padan mereka neh. Semoga bahagia. ^__^ 

Cari Fahmi kat google, jumpa belog Chenta Hati dia pulak. Huhuhu. :)
Dan kepada sesiapa yang agak lambat macam saya, tak sempat kenal Fahmi... Ini dia Fahmi. :) Matured OK. Tak macam umur 21 pon. Hihihi. 

And.. Kalaulah encik KFCM ni tersesat dekat sini, saya nak cakap...
"Anyway, congrats bro. 
Pandai demo jago gol. 
Kemah molek.
Tahniah lagi sekali."


** Sorang lagi anak pantai timur mengharumkan nama negara. :) Azizul Hasni Awang, sukan basikal. Tahniah. Proud to be Malaysian and anak pantai timur. ^___^ (sangat tiba-tiba.padahal takde kena mengena pon. Huhu)

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015