Wednesday, December 29, 2010

Cerita Bola


Assalamualaikum.
Selamat Malam. Haish. Rasa macam lama dah tak update since lepas balik kampung last weekend.
Kat kampung, agak tak de masa sikit. Dah balik Rawang, on Monday tu pulak macam penat. Plus saya OT 1 hour. Yesterday pon saya OT. Sampai pukul 8. 

Hari ni, saya meeting kat Shah Alam. Dah pukul 5 baru keluar. Jalan jangan cakap la. Makan jem kami kat tengah jalan tadi. Dah Maghrib baru sampai ofis. Niat hati hari ni nak OT sampai 7 je. Tapi dah alang-alang, saya buat jugak 8. So, genap 20 dah. Hoyeayyy.

Tapi esok macam kena buat jugak je. Sebab hal meeting tadi dorang nak follow up Friday ni. So, sempat atau tidak saya kena jugak siapkan. Hopefully saya berjaya lah. Amin.

Malam ni, plan nak balik awal sebab nak tengok bola. Tapi sayang. Game dah start, saya kat ofis lagi. Dah tu, sampai umah pulak kedai makan dekat rumah dah penuh. Cane la saya nak gi tengok. Sedih betul. Balik rumah, dengar orang sorak sana-sini. Gundah betul hati. Risau takot kalah.

Kalau kat rumah, tentu seronok. Dapat tengok dengan adik lelaki dan ayahanda. Kat sini, tak ada TV. Paling sedih.  Tapi saya rasa kalau ada TV pon, belum tentu saya sempat nak hadap TV tuh. Asyik kua gelap, balik gelap je.

Esok macam kena OT jugak je. Sebab kena siapkan benda yang nak kena bawak meeting Friday nanti. Adoyaiii. Inilah kerja namanya. Tapi tak pe lah. At least hati saya gembira, redha dengan apa yang saya buat. 

Oh. Dah nak abes December. And it's almost 3 months. O yeahhhh. Alhamdulillah. Saya bahagia dengan kerja saya. Saya suka. Semoga segalanya terus berjalan dengan lancar, dipermudahkan segala urusan saya di pejabat mahupun di mana jua. :) Amin.

Harus tidur. Esok kerja. Selamat Malam.
^____^

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015