Monday, December 27, 2010

Seronok Balik Kampung

Alhamdulillah.
Seronok betul pulang ke kampung.

Malam masa saya dalam perjalanan nak balik, adik sms saya tanya dah bertolak ke belum.
Dia cakap, bonda nak buatkan lontong. Oh My... Gembira betul rasa hati. Macam tau-tau je bonda neh. Anakanda memang teringatkan lontong bonda yang superb tu.

Sampai rumah subuh tu, terus rasa nak makan. Tapi sebab mata mengantok, saya tidur dulu kejap.

Pagi tu, sarapan dengan lontong air tangan bonda. Fuhhh. Tak puas. Rasa macam nak lagi, lagi, dan lagi.

Malam tu, bonda buat lauk kegemaran saya lagi. Terharu betul rasa hati. Ummi, sayang ummi dunia dan akhirat, hidup dan mati long. Terima kasih.

Semalam, which is Ahad... Saya dah kena balik KL. Isnin kerja. Phew. Tak puas. Tapi, tak pelah. At least dapat makan makanan kegemaran.

Thanks Ummi. Sayang beliau sepanjang hayat saya. ^___^

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015