Monday, January 9, 2012

About Being A Woman, A Wife.

Assalamualaikum.
Sorry for being lil bit emotional today. Many things bothered me since weekend.

Alhamdulillah, praised be to Allah S.W.T for giving me the strength. Tak tahu lah macamana kalau Allah tak tolong saya. Mungkin dah pasrah atau tak sewaras sekarang. Alhamdulillah. Syukur Allah kurniakan saya sekeping hati yang kuat dan tabah dalam menghadapi segalanya. InsyaALLAH akan terus kuat hingga ke akhirnya. Emak saya seorang yang kuat. Both mentally and physically. Hopefully I owned those traits.

Saya tak faham. Seriously saya tak faham. But I totally believed that there must be a reason behind something to happen. Cuma kita kena redha. Kena ikhlas menerima segala dugaan tersebut. Dan yang paling penting, jangan lupa berdoa. Berdoa untuk kesejahteraan sendiri, suami, zuriat kami, keluarga, dan juga orang-orang sekeliling.

How to resist all of those rubbish ek? Am I having enough patience to face and ignore all of those rubbish? Currently I am having fun ignoring all those rubbish around me. Oh. Not to forget. With the supports from people around me no matter they know me or not. Terima kasih a lots. Alhamdulillah. Pertolongan dari Allah mungkin. InsyaALLAH, saya akan terus kuat. Nasib baik ada suami yang memahami. Suami yang sangat-sangat menyokong saya. Sayang kamu incik suami.. with all my heart and soul. >.< baby loves you too.

Hoh. Lagi 1. Lupa nak tanya Mom-to-Be out there. Out of topic sikit.
Berapa baju newborn yang kena prepare? Baju 6-9m and 10-12m pulak macamana?
Thank you. >.<

Yours Truly,
Excited Mom-to-Be who loves her husband very much. >.<

9 comments:

nur.vv said...

Erk, kenapa ni aini? Siapa buli? huhu.

Baju newborn vv prepare 4 bodysuits (siang) ngan 4 sleeping suits. 6-9m semua takbeli lagi. @_@

Unknown said...

saya ada lebih kurang 15 baju... plan nak beli 10 je.. tp tergeram kat carters tu cantik sgt... belilah satu pek 5 helai utk 6 month punya... semua main beli pek jek sebab beli kat gm klang.... kalo kongsi ramai2 lagi dpt murah huhuhuhu

N.M. Noor said...

vv ~ huuuu... sedih. experiment tak menjadi.. aini tak beli lg bju newborn. baru bli rompers 2.mcam slow kan? huhu

sakura ~ seriously bju carters adalah cantekkkk.. hihihi

ashra said...

mudahan sabar k?...


hehe.saya tak kira pun...rasa comel beli...ada lah beberapa helai 0-3,3-6,0-6...sbb baby cepat besarkan.lain brand,lain gaks size and cutting.
bila 3-6bulan saya selesa pakaikan rompers..sonang...ringkas nak salin pampers pun sonang..hehe

N.M. Noor said...

ashra ~ tu la..rasa mcm nk borong rompers byk2 je.. sebab comelllll sangat... :)

Unknown said...

jomla borong rompers tu.. 1 pack ada 5 helai rm18 je.... tapi kena beli 6 pack la ahahhahah... kalau beli 1 pack harga rm30.. still murah compare kat luar yg saya jumpa rm55

N.M. Noor said...

a'ah..aritu tgk kat danau rompers 1 pack rm35. kalau beli 1 rm8. 2 dpt rm15.. dorang msti amek kt GM gak kan? huhu..
tp nnt xkn anak kite nk pkai rompers je.. huhuhuhu..

Unknown said...

tuhla pasal... tu yg beli 2 je tu.. pn dh spt 10 helai.. banyak dh tu kekeke ikutkan ati mcm nak beli je semua... banyak baju2 baby kat situ... rambang mata... tahan je la... beli mana nak pakai dulu je.... husband pn excited kata dah jumpa dh tmpt shopping baju baby kekkeke

N.M. Noor said...

sakura ~ tgk baju baby mmg sgt tempting. Aaaaaaaa... mmg gile sekejap. Sbb comel2.. >.<

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015