Wednesday, September 9, 2015

Nasi Lemak, I miss You!

OMG!
Tempting gile aku tengok nasik lemak ni!
Bertambah kecur ailio bila terkenangkan nasik lemak hasil buatan sendiri, dengan aroma daun pandan bercampur bawang dan halia yang sangat mabeles itu. 
Bilis goreng extra crunchy. 
Dan juga timun extra crunchy.
Telur rebus + telur mata separuh masak.
Omai..omai...
(Walaupun sambal aku selalu aku beli dekat cafe KAED then balik alter sendiri bubuh lauk-lauk kegemaran)

Lama nya dah tak makan nasik lemak.
Percaya atau tidak, aku tak boleh nak recall dah bila last aku makan nasik lemak.
About few months jugak dah aku rasa.

Sebab apa?



Sebab..
Aku sekarang dah


YES, I AM!

I am tooooo fat.

Nak bawak badan sendiri pun dah rasa tak larat.
Walau sedari dulu lagi memang tak fit, tapi kali ini.. bertambah-tambah la tidak fit nya.
Shame on me.
-__-

Belum lagi bab orang tanya aku pregnant lagi ke..
Look, bila orang dah tanya kau pregnant lagi ke..
Faham tak?
It means, you gained a lot.
Yes, I mean A LOT!

Huuuu..
Lari nangis tepi lemari lah.

Oh.. by the way..
When was the last time you had nasi lemak?

1 comment:

Aishah Amin said...

samalah kita bab too fat tu. padahal baru je makan nasi lemak 2 hari lepas huhu
Aishah

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015