Monday, September 23, 2013

List of GA contestant

Alhamdulillah.
Berakhir sudah GA pertama kalinya kat OurSharingMoments.

Aku terpaksa extend due date tu sebab by due date yang lama, contestants masih tak cukup untuk hadiah. Means hadiah lebih pulok. Itu lah padahnya buat GA waktu weekend. Mana la sempat mak gojes nak terjah, nak mengomen bagai kan..?
Oleh sebab itu lah aku extend due date. Sehari je pon..

Dan Alhamdulillah, terlebih la pulok... Kikiki..
Aku bajet ngam-ngam ngan adiah.
Takde lah aku serba bersalah nanti if ada yang tak dapat. Sebab aku kan dah cakap nak bagi kat semua kalau boleh. Tapi terlebih pulok. Tak apalah.
Kalau rezeki lebih, lain kali korang cuba lagi if tak dapat yang ni.
OK?

So, selepas pukul 1130 semalam, Alhamdulillah memang tak ada dah komen baru masuk.
Mama Yaya sempat join dan penyertaan beliau adalah yang terakhir jam 11.22 malam. Mana tau rejeki.. Ye dak? hihihi

Ok. Ni list nama korang, beserta nombor ye?
Sila take note nombor masing-masing.
2. CtMah
3. Nadt
4. Lieza
5. Syida
6. Yumie

Thanks ye korang yang menjoinkan diri.. Lain kali ku janji ku tak buat dah weekend. Kesian kome.. Hahaha.. Zura la paling sian.. kikikiki...

So esok, nantikan announcement ye..


2 comments:

ctmah said...

wish me wish me
hehehe

m@m@yAyA said...

fuhh nasib baik sempat..harap adalah rezki sb sumenya dalam last minit..hihi

papepun aini tankz yer wat GA nie..nti wat lg eh!!!tp jgnla bg due date weekend daku xsmpt nk on9 bgai..hihi

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015