Tuesday, September 17, 2013

AA: Alya Amani, ke Aaron Aziz?

Haha.
Tajuk tak boleh blah.
Bukan apa, aku memang peminat tegar AA.
Err.. Aaron Aziz.
Alya Amani tu memang ah. Sokmo.
Sekarang kita cerita pasal Aaron Aziz.

Tak sedar since bila minat dia.
Errr. Mungkin masa fenomena Nora Elena suatu ketika dulu.
Dan mungkin juga sejak-sejak AA ada dalam cerita-cerita yang tak berapa nak glemer macam cerita dia sekarang. Ye la, maksud aku, cerita drama TV1, TV2 tu..

Tapi kemuncak dia adalah cerita Nora Elena.
Lepas tu Adam Hawa pulak.
Hoi memang kena ah watak tu.
Encik Harris dalam Ombak Rindu tu lagi lah.

And pada aku, bagi je kat dia semua watak hero dalam novel, memang jadi.
Andd.. memang dia sesuai sangat lah jadi hero dalam novel.
Ce buat cerita Hlovate tu buh dia jadi hero.
Sumpah aku rasa meletop.
Sebab apa?
Sebab jalan cerita Hlovate adalah superb.
Tambah dengan hero yang memang kena sangat.
Aku rasa aku melekat je kot depan TV.

Tapiiiii...
Ada 1 hal ni, aku tak tahu kenapa, dan apa punca dia..
Semenjak dua menjak nih.. errr.. 6,7 bulan kebelakangan ni la sebenarnya..
Aku rasa annoying weh ngan AA.
Tah kenapa.
Heran bin ajaib.
Venci oh kalau ngadap tv ada dia..
Kalau nak kata pasal isu IG dia hari tu, aku rasa tak.
Sebab tu cite baru.
Hal ni dah makan bulan dah..

Hmmmm..
Why? Why?
Harap-harap tahun depan aku tak dek dah perasaan venci nak ngadap cite yang ada AA.
Minat oh kat dia.

Ok. Itu je merapu hari ni.
Haha.
Maap dah bawak korang terjebak dalam omongan kosong guwe.. haha..

KBai...

Tepek gambo AA?
Ah tak payah lah.
Kan dah cakap annoyed gile ngan dia sekarang.
Lain tahun la ye.

:P

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015