Thursday, November 24, 2011

The Cullens Fever


Assalamualaikum semua.
Hari ni date of 'Now Showing' cerita ni kat cinema kan? Tahukah anda, tidur saya malam tadi adalah tidak tenteram. Kalau ikut plan asal, hari ini memang by hook or by crook I have to watch it. Tak kira. Tak kira. Semua orang yang saya tahu terlibat dan terjerumus dalam 'bidang' ini, saya ajak keluar. Malang sekali nasib saya, tak ada yang free. Mungkin saya saja yang mem'free'kan diri untuk this thing. Huhu. This is so me.

Last night, I text a friend of mine. The main purpose was to invite her to join me meeting The Cullens. Tapi saya tak lah straight forward. Plus dia jauh. Sah-sah la dia tanak. I don't mind at all. Chit chat ding dong ding dong, she finally told me that she actually have downloaded the movie and I was like... Speechless. Oh. Pucuk dicita, ulam mendatang. Apa lagi, mintak link terus. Tak cakap banyak dah.

Before going to bed, dalam hati dah nekad 'esok aku KENA pergi lab'. See how the spirit of The Cullens influence me. Hahaha. Joking. The truth is, I really wanna go to the lab early in the morning so that I can download the movie while the line is still clear. Pagi-pagi buta mana ada orang online lagi. Kan? Heee. Brilliant me. Take for granted ok. Plus saya juga memang nak siapkan some works yang belum siap lagi and kena submit by tomorrow. :)

Malam tu, tidur saya adalah tenteram pada mulanya. Tak tahulah since when, The Cullens family boleh masuk dalam mimpi saya. Tahu tak, saya mimpi saya masuk their families. Haha. Not as a Bella. But just being me. Main apa tah dalam mimpi tu lari-lari dalam rumah kaca The Cullens tu dengan keadaan saya yang macam ini. 2.38 AM saya tersedar and baru perasan, I was dreaming. Cullen's Fever dah datang dah. Itu kata hati saya malam tadi. Terus mata dah susah nak lena. Sebab tak sabar nak datang lab. Haha. Boleh gitu? Terukkan?

Dan hari ni, selamat sudah saya mendownload. Dan dah selamat menonton pun. Jimat duit tiket wayang RM14, tiket LRT RM2.40, tiket bas RM2. Alhamdulillah.

Mahu review? Boleh, mungkin esok. Tunggu tau. For those yang dah baca novel, you know the plot. Cuma in movie, ianya lebih visualize.

Mahu link? Nanti saya kongsikan ye.

Nah, some scenes dalam movie ni as a teaser. Heee..

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015