Wednesday, August 3, 2011

Ramadhan 3

Assalamualaikum.
Syukur Alhamdulillah, bertemu kembali kita dengan Ramadhan tahun ni.

Syukur, menyambut bulan penuh barakah ini dengan kehadiran insan bernama suami disisi.

Syukur, kehadiran Ramdhan kali ini didahului dengan nikmat berganda. Alhamdulillah.

Awal Ramadhan kali ini juga, saya mendapat khabar gembira. Application form saya bakal di forwardkan ke dean of KoE. Tentatively, 18th August akan ada interview if I were selected. Doakan ye kawan-kawan.

1st day of Ramadhan, saya buat kari udang untuk suami. He requested. Then sayur plus ayam goreng simple-simple je. Tak sempat nak singgah bazar cari kuih. Keluar office pukul 6. Nak balik masak lagi. Kalau singgah-singgah, jawabnya tak makan la berbuka.

Tahap kesihatan saya nampak gayanya macam makin merosot. Selera memang OUT since Saturday. Segala jenis lauk saya rasa muak. Kecuali buah dan air masak. Berat saya nasib baik dah naik balik. Turun secara mendadak membuatkan saya risau. Kalau diet, tak apalah. Ni memang saya tak merancang untuk turunkan berat pun. Since lepas operation hari tu berat saya memang dah turun sikit.

Entri tamat. Dengan harapan kesihatan saya kembali pulih seperti sedia kala dan selera makan saya kembali ke pangkuan.
Oh, please Mr.Apetite... Come to me...

Salam Ramadhan.

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015