Tuesday, June 21, 2011

Bosan dah

Assalamualaikum.
Selamat pagi semua.

Sekarang masih berada di dalam kereta. Bukan sedang memandu ok. Sedang menunggu office dibuka. Haih. Susah macam ni. Sampai awal, jadi macam ni. Sampai lambat, tak dapat parking pulak.

Lately ni mood kerja adalah TIADA. Entahlah kenapa. Rasa macam nak buat hal aje. Nak amek half-day setiap hari. Nak MC. Huhu. Mungkin dah bosan mengenangkan keadaan management yang boleh dikatakan #&$%*%% (tetttttt). Tapi colleagues yang sama department dengan saya, memang tak ada masalah. Memang adalah seronok. Saya pejam mata je la masalah management tuh. Nasib baik ada colleaguse yang best. Heee...

Lately ni masa untuk memblog jugak adalah terbatas. Bukan malas. Tapi tak sempat. Hmmm. Bukan tak nak. Tapi itulah. Memang tak sempat. Kat office hajatnya nak jugak mengarang. Tapi selalu idea tak datang. Mungkin sebab dah tawar hati dengan tempat tu. Haih. Memang lah Noraini ni. Dasar cepat bosan.

Semalam saya buat tomyam seafood untuk dinner encik asben. Saya? Dah tentulah saya tak makan. Nama pun seafood kan. Saya masih dalam mode berpantang. Sebab sekarang, pantang tersalah makan sikit aje, mesti rasa macam something wrong je ngan wound ni. Tu yang membuatkan saya amat risau. Hopefully cepatlah dia sembuh.

:)
OK. Dah kena masuk office.

Daaaaa..

Selamat memulakan tugas anda dengan ikhlas.
Saya?
InsyaALLAH akan cuba yang terbaik agar rezeki yang saya dapat adalah halal.

2 comments:

Mag said...

eeee..jangan lagi seafood. huhu. sambung master la ira.

N.M. Noor said...

tu la..aku xbrani. and psl master tu,mmg dh ada dlm perancangan.. hihi..kalo dpt scholar, insyaALLAH. :)

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015