Tuesday, June 14, 2011

Jiwa Kacau

Haii. Assalamualaikum.

Lama betul rasa tak update blog since my comeback lepas operation that day.
Biasa lah, dah kembali disisi suami. Tanggungjawab dah berubah dah.
Masa kat kampung, jadi anak yang sedang sakit. Mak cuma suruh duduk diam, berehat.
Kat sini, sakit pun kena buat sihat. Sebab kalau tak suami saya nak makan ape. Ye tak?

A woman has to be strong. Macam Ummi saya. Dia sangat kuat. Sakit pun macam tak sakit. Saya kagum.
So, sebagai anak beliau saya juga harus kuat. Yeay!

Dah balik sini 3 hari, external wound macam berair. Dan saya sangat risau. Sakit tu macam datang balik.
Ya Tuhan.

Suami dah super risau.
Tegah saya dari buat kerja rumah. Padahal kerja rumah apa je pun yang saya buat. Paling ketara is masak je la.

Kemas rumah, suami buat.
Basuh kain, suami buat.
Sidai kain pun suami buat.

Bab masak, saya yang tak bagi suami buat. Sebab nanti sawi rebus saya mesti tak sama macam yang Ummi buat. Heee. :)

On the 10th ada follow up check up kat PPUM. We went there.
And Alhamdulillah, everything is fine. Syukur.
Nothing to be worried. And the words which came from the doctor really made me feel sooooo good.
Alhamdulillah.

Ok. Masuk bab Jika Kacau di atas.
Sebenarnya lately ni saya mengikuti drama bersiri Nora Elena.
Heee. Since saya decided untuk tak nak buat OT untuk bulan ni, saya dapat balik awal. And dapat tengok TV. Hehehe.

credit:fruitheart.blogspot.com

Episod kali ni betul-betul kacau mood saya.
Yvonne adalah sangat tak boleh blah. Part yang saya paling tak boleh blah is bila dia call Elena and buat suara geli gile gedik tuh. Ya Allah. Mintak jauh.

Masa tu rasa macam tak tau la macamana nak explain. But it was very bad. For a wife yang tak tahu hal sebenar macam Elena, sah-sah la akan fikir bukan-bukan. And jumpa pulak something dalam kereta husband dia. Phewww. Ya ALLAH, jauhkanlah aku dari segalanya yang seumpama itu. Amin.

Now bila dah jadi wife, barulah dapat selami sedikit sebanyak.
Huhuhu..

Ok. Husband dah balik.
Kami nak dinner.

See u again.

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015