Friday, December 3, 2010

OT saya yang pertama

Assalamualaikum..

Mata dah mengantuk. Tapi rasa nak jugak online jenguk blog. 

Hari ni, mempunyai semangat waja untuk buat OT atau dengan kata lain, OverTime. Dapat sejam je pon. Tak berani nak stay lama-lama sebab colleagues lain pon sampai jam 7 je. Alkisahnya memang tak nak OT. Tapi
disebabkan hari ni macam agak hectic, kerja tiba-tiba rasa macam banyak menimbun. Pagi tadi dah setelkan half. Lepas lunch, kena ke Sungai Buloh. Balik dari Sungai Buloh, jam dah pukul 6. Dah alang-alang kerja pon banyak, baiklah extend je terus.

Nasib Mr.Boss sanggup hantar. Tapi sampai pasar malam je la. Then balik rumah jalan kaki je. Hari ni macam kurang tenaga sebab lunch tak makan nasik pon. T___T Sadis.

Hari ni rasa buat kerja sambil berlari-lari je. Semua benda nak kena capai. Semua benda nak kena setel. Minggu depan ada 1 agenda penting. Yang itu pon masih pending. Haih. Penat lah macam ni. Boleh kurus saya.

15 and 16th ni ada customer audit lagi. And hopefully kali ni, semua akan ok. Saya dah penat nak buat improvement and reka action plan. Haih. Seksa jiwa raga tahu.

Tapi untuk 10th nanti, kena buat yang terbaiklah. Nanti kesian Mr.Boss kena hentam dengan customer cerewet tu lagi. ^__^

Ok. Mata dah mengantok sangat. Nanti cerita lagi.

Saya enjoy dengan kerja saya walaupun kadang-kadang sakit jiwa nak pikul beban yang Mr.Boss bagi. Huhuhu. Apa yang penting? Komitmen pada kerja. :)

Oh. Lupa. Tadi saya ke Sungai Buloh untuk ke tempat saya buat latihan industri 2 tahun lalu. Yang bestnya, ada orang tegur saya kurus. Emmm. Kurus ke? Musykil. *garu-garu kepala*

2 comments:

Anonymous said...

mesti dah kurus ni.walopon ain x jumpe, nampak mcm aktiviti aini sgt sibuk.sure tambah kurus.jg kesihatan.kan ainia da gastrik.jgn skip lunch lagi tau :)
take care dear

N.M. Noor said...

ain ~ xde la..maintain macam last kte jmpe dlu jgk.. eh..tak..makin chubby lagi sikit kot..tp kurus tu..tak la..huhu

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015