Thursday, December 2, 2010

Auditing

Assalamualaikum.

Hari ni cerita pasal audit. Disebabkan saya terpaksa attend meeting dengan salah 1 customer yang memang saya tek pernah handle before this. PIC pon tak pernah hand over hal ni dekat saya. Biasanya PIC mintak saya tolong dia buatkan part department kitorang saja.

Tadi first time dengan customer ni, kaw-kaw jugak lah saya kena. Mungkin pada orang lain, tak cukup kaw pon. Tapi oleh kerana before ni saya handle customer yang under control, so saya rasa tadi macam dah kaw-kaw. Haih. Ini dia cabaran di alam baru. Alam pekerjaan maksud saya. 

Mood pon jadi tak tentu hala. Dah la pagi-pagi 'orang sebelah' dah buat kacau. Marah betul saya. Tak pasal-pasal nak marah saya kenapa? Kira nasib baiklah saya nak tolong jawabkan. Haih. Manusia.

Masa meeting, ulang-alik saya dari ofis ke meeting room. Kelam kabut betul. Haru je pagi-pagi. Tapi nasib baik after lunch sumenye ok seperti sediakala. Alhamdulillah. :)

Mata mengantok. 
Saya risaukan sesuatu kerana saya tak punya banyak masa dah. Haiiiihhhh.
Macamana neh. T___T

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015