Tuesday, December 7, 2010

1 Muharram

Assalamualaikum.
By the time saya buat entry ni, dah masuk 2 Muharram dah pon. Apakan daya.. Ini saja masa terluang yang saya ada. ^__^

Hari ni merupakan public holiday untuk Malaysia dan hari ini saya tak cuti. Heh. Benci betul aku dengan policy tah-hape-hape neh. Public holiday negara mana tah dorang ikot. Kerja hari ni pon bukan boleh apa-apa sangat sebab majority customers are holiday. Macam hampeh kan? Haihh.

OK. Cukup sampai situ kita merepek. Sekarang kita cerita benda lain. Tadi, sempat saya bloghopping merata-merata and tetiba rasa tertarik dengan isu 'jodoh'... Jodoh adalah janji Allah yang paling manis. Sungguh. Amat manis. Dia rahsiakan segalanya agar kita dapat menikmati kemanisan itu. Alhamdulillah. Semoga saya semakin hampir dengan 'jodoh' saya. Amin. ^__^

Eh. Apa lagi saya nak cakap eh?? Habis tiba-tiba blackout dah. Idea lari. Adeh...

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015