Wednesday, December 8, 2010

Assalamualaikum..
Currently thinking about pending works dekat office.. Biasalah, end of year. Orang lain dah boleh sibuk fikir pasal YES. Saya duk yes depan boss. Huhuhu. Tak pe lah. As long as boss dapat promote saya confirm by end of this month, dah kira syukur sangat dah.

Nowadays, rasa macam makin banyak benda baru yang saya dapat belajar. Campur dengan everyday's tasks yang saya kena hadap. Rasa macam sedikit sebanyak benda-benda tu mengajar saya untuk menjadi lebih matang. 

Nowadays jugak banyak dapat berita gembira dari orang sekeliling. Kawan-kawan bertunang. Kawan-kawan yang planning nak mendirikan masjid. Baguslah. Tahniah buat yang terlibat. Hehehe. Eh. Tak lupa jugak, kawan-kawan yang bakal bergelar ibu. Congrats. Doakan saya juga cepat-cepat mengikut jejak langkah kalian.

Kadang-kadang, terfikir la jugak camane la if saya nak kawen nanti. All the preparations segala. Dah la saya berazam nak buat sendiri semua hantaran. (huhu. Berangan je saya ni. Keje pon asyik OT je.) Duit haruslah nak kena ada dalam jumlah yang banyak sebab saya rasa sampai turn saya, kena beli barang-barang secara sekaligus. Tak pon, masuk je gaji terus beli apa yang patot. Kan?

Huhuhu. Saya berangan lagi. Kikiki..
Ok lah. Time to sleep. Malam ni malas nak bancuh susu.
Selamat Malam

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015