Thursday, December 9, 2010

Super Busy

Assalamualaikum.
Fuh. Hari ni office was quite dull. My colleagues were on leave for 2 days starting from today. Some of them were out for meeting customers. And as usual, I am the one who will be left in the office with 3 others. Huhuhu. Dah nasib. Apa boleh buat. Mr.Boss pulak bukan bagi saya pergi mana-mana. Unless benda tu betul-betul perlukan saya keluar. Such as kes LGM tu. He knows I knew people in LGM. Sebab tu dia bagi saya yang handle benda tu. Pandai dia. Pandai berpolitik di pejabat.

Hmmm. Talking about office politics, I now realize betapa kuatnya politik pejabat ni. Pandai main politik, semuanya bagai dihujung jari. Tapi saya masih belum pandai. Masih lagi takot-takot nak bersuara walaupon seringkali diberi support oleh Mr.Boss. Oh. Sekarang saya rasa macam saya dah jadi secretary of Mr.Boss. Pagi, mengadap dia. Most of my time dekat office adalah berkait rapat dengan beliau. Haih. Harap-harap SP allowance bulan ni up lagi la. Huhu. Saya  bukan kipas bos ye. Bos yang kipas saya. Hahaha

Hari ni saya dah macam lipas kudung. Kakitangan adalah kurang. Semua kena buat sendiri. Nak kejar supplier. Nak call dia tu, nak call dia ni. Nak issue itu, nak issue ini.. Semua atas bahu saya. Dah la Mr.Boss kena kejar ngan Mr.MD pasal 1 kes ni. Haih. Sampai Mr.Boss pon kejar saya. Semput-semput saya buat kerja hari ni. Haih. OT sampai pukul 8 okeh. Balik rumah, hentam nasik lemak telur mata. Hahaha. Cun la sangat. Lepas tu, gemok.. Bising. Ngahahahaha...

OK. Mata ngantok. Tata

2 comments:

mohad said...

salam ziarah

N.M. Noor said...

mohammad ~ terima kasih kerana singgah.. :)
sila datang lagi..

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015