Sunday, March 14, 2010

I AM ENGAGED (?).

hoh...tajuk gile kontroversi....:) tapi sungguh laaa....aku ada dengar gosip-gosip ini...huhu...ade ke aku sendiri pon boleh tak tau yang aku da engaged...haha..kelakar...tapi untuk gosip-gosip itu...i would say a BIG BIG NO...i'm NOT ENGAGED yet....but unofficial engaged tu ye la kot....haha...statement berani mati nampaknya di sini...:) tapi betul la kot kan...sebab rasa macam da mula da komitmen untuk menjaga the other half of me..rasa macam i already found him...Alhamdulillah...

insyaALLAH..ada rezeki..adalah tu..aku serah pada ALLAH je semua...dah tu ramai pulak yang tanya aku dah dekat nak kawen ke..haha..ini lagi advanced ni...belum..belum..insyaALLAH..ada rezeki,langsung lah kami..tapi bukan lah dalam masa terdekat ini...masa terdekat di sini maksud dia dalam minggu depan..bulan depan..aku harap tahun ini lah...tapi tu laa..kerja DIA...kita same-same doa-doakan la ye...harap-harap makbul doa semua rakan-rakan taulan yang bertanyakan soalan-soalan berupa sungguh advanced itu....aminn...:)

ok..sebenarnya bukan cerita aku engaged...aku nak cakap...semalam ada BFF yang engaged...dan sadly..aku tak dapat attend..kerana tak dapat balik kampung..hmmm..beliau adalah yang ke-2 okeh after yang the first BFF yang engaged last christmas hari tu...hmmm...asyik dengar turn orang saja...turn sendiri entah bila laaaaa.....T____T

~acik and the other half of her life...semoga bersatu sampai syurga..amin~

last christmas...acik a.k.a Nurhidayah bt Ali dah selamat ditunangkan bersama cinta hati beliau...encik engineer itu...aku lupa nama dia..haha..tapi itu cinta zaman sekolah hokeayy...i salute betul dekat beliau....semoga berkekalan abadi...langsung nanti jemput yo...:)

~yunie and her future hubby...semoga berbahagia selalu buat kamu berdua..panjang jodoh kalian sampai syurga..amin...~


and yesterday..was a big day of yuni a.k.a Nor Mayuni bt Mat Zin..dah selamat jugak diikatkan hatinya bersama separuh lagi hati beliau...encik Nazrul Hafizi....sorry yuni...can't attend your special day itu...alom doakan yang terbaik buat yuni and naz....:)

nampak gaya nya...ujung tahun ni and awal tahun depan...da ada la BFF yang melangsungkan hari bahagia...owwww....tak sabar hokeh...walaupun bukan aku punya wedding...T__T

dan aku berharap..aku pon akan menyusul tak lama lagi..ngehehe....berciri sedikit tidak sabar dan gatal di sini...haha.....rakan-rakan...doakan aku ye....terima kasih...:)

hohoho...aritu buat wedding punye label..and now..dah ada engagement..hehe...:) ting....

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015