Monday, February 22, 2010

Happy bithday blog

aku rasa macam tak berapa nak ada idea nak berblog lately ni...idea kering..macam tade ape-ape...otak penat..banyak benda yang macam harus difikirkan...

ummm...tapi tiba-tiba teringat pasal tarikh kewujudan blog ini..22 feb last year..(2009)...aku mulakan entry pertama..kenapa aku mula berblog??

ok..sebab masa tu aku rasa aku sangat tak de tempat nak luah perasaan...masa tu ada krisis sedikit dengan persekitaran...macam sedikit tidak selesa dengan persekitaran ketika itu...

makanya...aku berkawan la dengan blog ini...secara rasminya...mula-mula macam malas jugak nak lepak kat sini lama-lama...tapi...memandangkan kat sinilah aku kongsi masalah...aku rasa sayang nak lupakan...

dan aku terus saja berkecimpung...seronok ok berkarya ni...walaupon bukanlah segala cerita personal aku dibongkar di sini...tapi aku rasa lega...dapat tambah kenalan baru...

banyak ok jasa blog ini...dia dah merapatkan aku dengan rakan masa pratikal...aku hentam dia dekat blog ni..dan suddenly dia boleh terbaca blog ini..haha..kantoi...tapi aku dah say sorry...and harap dia tak ambik hati dah...aku buat macam itu sebab aku tak tau nak cakap depan-depan..aku ni...kadang-kadang...apa yang aku tulis lagi senang difahami dan disampaikan compared to apa yang aku cakap...verbally...and now..aku jugak selalu jenguk-jenguk belog beliau...:)

belog ini jugak...telah membuahkan persahabatan antara aku dan cik permaisuri lyana..dan rakan-rakan lain..alhamdulillah....mereka sungguh happening..best ok...aku rindu cik permaisuri sekarang.......... T______T

hmmmm....rasanya itu sahaja...hari ini tulisan memang membosankan...kalau macam tak baca pon tak pa...hohohohoh....

finally...

happy birthday my dear blog....


No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015