Friday, January 22, 2010

~rasa kurus~


i nak cakap jugak...i nak cakap jugak....
i rasa i dah kurus SIKIT laa...
masa tengok gamba atas ni..
dalam bulatan putih tu ialah AININORAINI..
unbelievable betul....
macam SEDIKIT teruja dengan figure sendiri..
macam tak percaya...tah laa..
tapi aku rasa macam itu lah...
hmmm...any objections??


**ok..itu sahaja..hati ni tak tenteram selagi tak publish yang ini...sebab kat sini saja tempat aku mengadu...huhu...

7 comments:

.mek.mizah. said...

wahhh iraa!!!
taniah taniah..

jeles k!!!
erghh...

ble aku nk kuwus plak nehh...

T_T

.mek.mizah. said...

wahhh iraa!!!
taniah taniah..

jeles k!!!
erghh...

ble aku nk kuwus plak nehh...

T_T

E.d.Y said...

kurus untuk jadi model ke?hehe...

Ayumieza said...

KURUS SIOT..INI YANG AKU KENE GIATKAN LAGI HEHEHEHE

AINI NORAINI said...

mizah ~ huhu..aku pon terkejut...tapi kalo tgk depan cermin..aku rasa tak kurus pon...

edy ~ yeah...boleh ke? huhu

ayumieza ~ siyes ke? aku pon cam tak caya..tapi kalo tgk dpn2..aku rasa mcm sama je...

fabulous.farah said...

huhuhu...wow..boleh jadi model-modelan tuh~

AINI NORAINI said...

huhu..puan farah...ada orang ofer nk asah bakat dia..so i ofer la diri..i sukeee..huhuhu

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015