Thursday, January 21, 2010

hobi saya

hari ni masih lagi tak ada rasa nak bercerita pasal langkawi yang sepatut nya kena sambung tu..huhu...nanti tengok la kalau dah balik rumah nanti kot-kot dah bosan..boleh la buat cerita yang langkawi tu pulak...hari ni rasa macam nak buat karangan sekolah rendah..boleh ye..??

kasi tengok gambar dulu sebagai pembuka selera..hahaha...:)


lepas balik langkawi hari tu..selongkar kotak kat tepi meja..tujuan sebenar ialah nak cari paper bag kecik untuk letak coklat nak bagi dekat lecturer..lastly end up dengan bawak keluar segala harta karun yang ada dalam tu..jumpa keychain yang aku simpan dah lama..tak sedar bila aku mula kumpul sume ni..huhu...suka sangat mintak keychain dengan sape-sape yang gi vacation..oversea ke dalam malaysia ke..i tak kisah..sume i simpan...:) and baru-baru ni i g langkawi pon secara tak sengaja i dah beli..huhu..asalnya tak teringat pon pasal all the collections..just rasa macam suka tengok those keychains...so..beli laa...:) for now tak ingat dah ada berapa..tapi dalam banyak-banyak tu.. (ok..banyak ke??) paling sayang sangat dekat 2 keychains ni...

one of them adalah yang ni...bought from Dubai..masa someone tu pegi conference dekat Italy kot...everytime he travels for conference..aku tak pernah pon mengharap apa-apa..cukup la dia ingat aku sepanjang dia kat sana..tapi tak sangka masa dia balik..bagi ni kat aku..huhu...dah la warna biru..i loikkeeee....:) kenapa aku sayang yang ni?? hmmm..bukan sebab orang yang bagi...dan bukan jugak sebab dia dibeli dari oversea or harga dia mahal ke apa...i suka and sayang yang ni sebab dia sangat menarik..i tak bukak pon lagi wrapping dia tau..sayang..nak guna pon sayang...nanti da ada rumah..i letak dalam almari kaca..hehe...:)


and another one is yang ni..sayang and suka sangat..one of the reason is..sebab dia adalah keychain MUFC yang berwarna merah kuning...keychain ni pemberian seorang close friend..masa dia pegi UK...present for my 21st birthday kot kalau tak silap...orang yang bagi ni..called me that day..naik now 016 ape tah..aku ingat orang salah nombor mana laa..sebab macam ala-ala no DIGI..tapi bila dah jawab..dia rupanya..huhu...then bila dia balik..dia bagi aku ni..hehe..sungguh seronok...tq..:)

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015