Monday, December 21, 2009

~kurus ke?? ~

orang cakap aku nampak kurus...
kurus ke aku?
atau kurus tu yang macam aku?? heh..main aci taip je sesuke hati ye...huhu
aku cakap aku tak kurus pon..
sebab aku rasa macam biasa je..
macam tak kurus..
macam ni la jugak...
baju pon macam ketat je macam dulu...huhu

cuma sekarang suka pakai baju yang besar..selesa..senang nak bergerak...
then makan pon macam biasa..melantak tak kira masa tak ingat dunia..
shake cuma mampu sekali aje sehari..
sebab stok dah nak habis..
tunggu coach datang baru boleh joli sikit...haha...
tapi kalau betul dah nampak kurus...
bagus la...hahaha...
heh..tau tak..macam tak excited langsung bila orang cakap..
"weh..da kurus laa...pipi dah tak macam dulu..."
atau
"eeyyyyhhh....da kurus...cantik.."
atau
"ira dah nampak kurus sikit"

huhu....xie xie...
aku hargai...tapi..
sikit pon tak buat aku rasa excited ke apa..
da kalis dan kebal kot..
da biasa cenggini..tu yang macam tak rasa apa..hehe..
terukkan???

2 comments:

puan.farah. said...

ira..xsabar nok jupo mung..aku tra g secepat mungkin ok!

bace ni
http://fsakinah.blogspot.com/

kite kadey2 xsedar kite kuruh..tapi orang napok!

AINI NORAINI said...

aku baco dh...huuu..jeles gilak...
aku duk timbey hari2..duk takat tu jugok eh..baju aku pon raso duk ketat gtu jugok..huhu...
eh..kalu bleh mari kamis lagi ok..:)

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015