Sunday, November 22, 2009

your community airlines..

haha...tetibe pinjam tagline firefly...ampun ye..:) bukan ape..nak cerita..haritu balik kampung ngan firefly..best gile woooo...walaupun masa nak take off and landing tu agak bising tahap apa tah aku nak bagi....bising gile ah...dah la aritu dapat window seat sebelah wing..hailaaaa...lagi la bingit....tapi yang sonok..tak de orang duk sebelah aku....tak de la segan sangat aku nak bergamba syok sendiri kan..haha...

tapi kebisingan itu hilang bila dah ada kat atas...masa nak naik tu..aku first time rasa gayat..masa naik airasia tade la pulak rasa...mungkin sebab flight dia kecik ke ape tak tau la kan...

FA dia 2 orang je weh...tak macam airasia...melambak FA..yang ni agaknya sebab kecik kot..tapi.siyes comel dia punya flight..tangga pendek je...hikss...:) dia bagi 2 jenis juices..orange or apple...dan aku...haruslah apple menjadi pilihan hati...hehe....dan...for muffins..ade 2 choices jugak...choc and vanilla...and..knowing me..haruslah vanilla yang aku amek...tapi siyes...tak nyesal...dah la tiket bayar RM35 je...memang berbaloi-baloi....sonok sungguh....

airport pon macam cool je..tak macam dekat LCCT...Subang airport ni..a bit different la...eh..bukan..tak seswai..much more different i should say...dengan keadaan dia yang sungguh cool...tak besar sangat yang semestinya tak kan buat aku kompius sorang-sorang dekat situ...lepas tu...yang paling penting..tak crowded..rasa macam honoured je bila dekat situ..tah la kenapa...kalau dekat LCCT...anda sampai 2 jam awal pon anda akan rasa macam anda dah nak kena tinggal...rasa macam departure gate macam dah nak close...haha..padahal perasaan je..sebab semua orang pon nak rushing..pegi mana tah....

next time if ada peluang and ada rezeki dapat tiket harga yang berbaloi-baloi macam tu lagi..aku akan pilih firefly lagi kot...one of the reason dia is dekat dengan kampus...so perasaan cuak itu kurang sedikit...then selesa dengan keadaan airport dia...toilet bersih..nak tido kat dalam tu pon boleh...surau merata-rata...even dah kat tempat tunggu nak boarding pon ada surau....plus dia punya polis yang jaga departure gate itu tidak gatal....tak macam dekat LCCT....huh...ape aku melalut nih...

dah....mahu tido...nyte2...tibe-tibe stop...apekah????

oleh itu..aku bagi...bintang berbaloi-baloi untuk skypark subang airport dan jugak firefly...heeeeee....~~ time to sleep...daaaaa.....

2 comments:

Mag said...

tak jumpe dania ke? =p

N.M. Noor said...

hehe...tade laa...die tgh cuti kot...^_^

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015