Friday, November 20, 2009

overboard

huh...semenjak dua menjak neh..aku duk gila macam ape duk baca novel written by hlovate...memang gila sungguh..novel aA+bB tu aku dah khatam bape kali dah....pulak tu aku dah mcam teringat-ingat je ayat-ayat dia dalam cite tu..so cool la hlovate ni..buku tu pinjam dengan a friend of mine since before exam lagi..tapi..ye la...kalo time exam...takkan nak main aci redah je baca novel....dah la kepala serabut dengan FYP and revision yang berlonggok kat atas meja....

hah...tajuk entry pon dah terbawak-bawak cara hlovate....dia banyak pakai ayat-ayat sempoi...macam aA+bB tu...bayangkan...combination of a doc and an engineer...fuhh...memang brilliant gila..rasa macam nak suruh je hlovate sambung lagi cite tuh..kalo la sume novelis buat cerita gaya penulisan yang sempoi macam hlovate...alamatnya aku akan jadi penggemar novel paling tegar ah....before ni ada la jugak beli novel...tapi novel melayu...aku rasa tak sampai 5 pon...yang banyak kat rak tu novel-novel angel yang satu ketika dulu penah ade cite kat TV...aku beli angel pon sebab aku minat david boreanaz..haha...

bukan tak gemar novel melayu...tapi kadang tu ade yang macam tak logik je cerita...memang la itu hanya cerita...and sometimes,kalo cerita tu written by writer yang dah kawen...dia punya ayat....fuhhh...nak baca pon tak sampai hati...termalu-malu sendiri pon ada kadang tu....tapi agak-agak la kan...macam cerita hlovate ni..dia explore cerita dia dengan cara yang sangat santai..bahasa yang sempoi..yang logik bila kita fikirkan balik...best...kalau part dia cerita pasal oversea...memang real...rasa macam dah sampai kat sana dia bawak aku...haiiilaaaa......sonok betol....now dah jumpa pulak novel-novel online dia...lagi la aku naik gila duk ngadap lappy ni....ada jugak keje aku cuti-cuti macam ni...heeeee......:)

ni kena masuk dalam wishlist 2010 ni...aku nak collect sume novel hlovate....sape-sape nak bagi present tu...haaa...paham-paham la eh...:) memang sume benda yang normally kita pakai during our daily life, digunapakai oleh hlovate dalam novel dia..best woooo...dapat menjiwai cerita kot...now macam if ada je free time...akan rindu dekat addin syah and benz aliff..huhu...pastu bukak novel...baca dan baca....sonok..sonok..(^_^)v

ok..sekarang nak pegi sambung baca e-novel hlovate...daaaaa....:)

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015