Wednesday, October 21, 2009

~hari ini....

hari ni.. 21 Oct 2009...
keje banyak..tetap tak berubah..
hari-hari makin bertambah walaupon hari-hari aku cuba siapkan...
adeyyy...sampai terbosan-bosan aku ngadap segala keje tuh...aishh...ini belom lagi jadi engineer...boleh tak kalo nak duk diam goyang kaki tapi duit masuk standard gaji degree holder every month...haha..heh,kepala lutut kau noraini...berangan.... T_T

report FYP masih lagi kandas..duduk macam tu jugak dalam hard disk aku...kan best kalau dia pandai buat keje sendiri...pandai develop sendiri ayat-ayat...pandai analysis segala result yang aku dah tempek dekat dalam dia...aishhh....sangat lah best kalau ayat-ayat yang aku dah buat dalam report tu pandai beranak pinak sampai bila sampai masa aku bukak file tu..tiba-tiba da siap sume...haha....berangan lagi....

experiment masih lagi tengah run..sampai aku dah rasa nyampah dah hari-hari masuk lab..bosan gile...hari-hari kena cuci sample,masuk oven,timbang....aiseyyy.....sangat bosan tahu?? kan bagus kalau sample tu pandai bergerak sendiri...sume benda pon dia buat by itself..lepas tu bila nampak aku masuk lab..mereka akan beratur..bagi progress report dekat aku..haha...berangan lagi dan lagi....

tunggu abes nextweek,baru la aku boleh declare yang FYP aku dah siap..sebab nextweek aku assume segala tugas mencuci dan menimbang samples akan siap..and dah boleh mula buat SEM analysis untuk part result after immersion...lepas tu jugak...kena buat analysis surface roughness dia...adoyaaiiiii....kan best kalau....ah..sudah..sudah..jangan berangan...aku kalau berangan..melampau-lampau...aishhh....
tapi report still in progress...kena jugak siapkan segala benda ni before final exam menjengah...
kena submit before balik kampung lepas final exam nanti..
tapi risau..sempat ke?
nak study untuk exam lagi...
phewww....

owww....hampir terlupa..
esok 22 Oct...my dad ada minor operation dekat HUSM..
sebab nak buang ape tah dekat bahagian abdomen dia..please pray for him ye kawan-kawan....my dad dah bagitau...tak payah balik sebab minor operation je..and bius pon half je...but i'm still worried..sebab i love my dad so much..huuu...T__T doakan dia selamat ye kawan-kawan...time kaseh...

2 comments:

NurulAzriKhalisah said...

angah doakan ayah selamat menjalani pembedahan tersebut...amin.

N.M. Noor said...

amin...thanks dear...

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015