Monday, October 19, 2009

~cedera parah..badly injured~


semalam....
dah tercalar..luka tu pun belum sembuh sepenuhnya...
masih terasa pedihnya..

hari ini...

pagi-pagi lagi..
sudah terluka lagi sekali..
*sigh*
amat pedih...rasa macam sakit yang amat...
hanya Tuhan yang tahu...

*pheww....lap pipi..
*

bersabarlah Noraini..

ini dugaan...

ye..dugaan dari ALLAH...
DIA takkan uji hambaNYA if DIA tahu kita tak boleh nak laluinya...

aku harus kuat..
aku harus tabah... HARUSS....
bantulah aku YaALLAH...
berilah aku kekuatan untuk menempuhi segalanya...

kuatkahlah iman serta semangatku..
bagi mengharungi hari-hari mendatang...

permudahkan segalanya Ya ALLAH....

aminnnn.....

4 comments:

cikmune said...

uishh... apesal kelukaan itu? minum milo, anda jadi sihat dan kuat =)

dah dah. usah bersedih. smile k?

queenlyana said...

uiiihhhh ketaq lutut chek tengok gambaq tue. Ish Ish ngeri sehh..

Aini baby dear,
Kita perlu diuji
supaya kita lebih mengerti..!

puan.farah. said...

kenape..kenape???

AINI NORAINI said...

cik mune ~ =) okey...dah xsedih...semalam da terubat segalanya....i should be strong...yeahh....

kakak lyana ~ huhu..tetibe gune 'kakak' utk queenlyana..hehe...semalam mcm tu lah rasa hati ni..but now dah ok..totally healed... =) yes..
kite perlu diuji agar tidak terlalu angkuh dgn apa yg kite ada...

maghfarah ~ ada msalah dalaman cket..huhu...tp udah setel...:)

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015