Thursday, October 15, 2009

~ade ke?

rasa macam lama gila tak jenguk belog..jenguk belog orang..rajin la..idea tengah tade..
dah la baru-baru ni hangin macam tak berapa nak elok...emotional disorder...eh..ade eh?takpe..kalo takde..aku reka...HAHA...dengan berat nye yang tak tentu arah...i dah taakot dah nak timbang berat..bila coach cakap nak datang timbang...mula lah aku menggelupur...risau takot berat tak turun...rasa macam tamo bagi coach timbang dah..bila seluar baju sume dah longgar...baru nak ajak coach datang...HAHAHA...boleh tak?

rasanya last aku bukak belog ni was last sunday...macam tade idea sangat pegi letak lirik lagu Kupercaya Ada Cinta....lepas je that day,rasa macam lost gile...memang tade idea sangat-sangat...dah la banyak pulak masalah datang bertimpa-timpa...fuhhhh.....

ok fine...
(ni sessi luah perasaan...sila bersabar..i nak mengadu nasib nih...kalau tak mahu layan..sila scroll cepat-cepat ke bawah...time kasih...)
ada sangat banyak benda dalam to-do list aku..tapi aku sangat takde mood nak buat...
sangat-sangat-sangat-sangat-sangat lah takde mood..OK..asal datang je weekend,macam rasa nak sleep je for the whole weekend..rasa macam tanak bangun dah..rasa macam isnin takyah dah la datang...

tambah pulak masa discussion dengan project SV aku hari tu..aku macam diblame sebab guna lubricant untuk buat sample...aku bukan sengaja pon..dah memang procedure dia kena guna lubricant..hari tu dah la kena sound dengan lab technician sebab die yang aku pakai tu sangkut..
dah kalau aku tak pakai lubricant langsung nanti..mau nya technician tu pelangkung aku dengan die dia..lepas tu terus tak kasi aku buat keje dekat lab dia...consequence dia..keje aku tak kan siap sampai bila-bila..

minggu depan..khamis,22 Oct..ada kuiz pulak...adey laa...aku memang macam malas nak buat apa-apa..dengan revisionnya langsung tak start..final exam dah tak lama dah..otak dah penat fikir macam-macam...adoyaiii...

report FYP pun masih terbengkalai macam tu aje..takde mood...idea nak mentaip report langsung tak timbul..aku risau dengan final exam sem ni..tah macamana la nanti..memang sem ni kurang serba-serbi..kurang study..kurang revision..kurang kesungguhan...kurang kasih sayang...eh tak..bukan..kurang kasih sayang takde dalam list eh..

yang buat aku paling takde mood ialah FYP..masa dah suntuk..tapi disuruh repeat segala...sempatkah?ada sebulan je lagi..mana nak update report lg..mana nak lagi...discuss resultthings getting more complicated now..

lepas tu...rasa seronok sedikit lepas berjumpa seronok-seronok bersama seorang rakan..sangat seronok walaupun tak sampai sehari jumpa...time kasih ye..kamu ialah rakan terbaik....

ok..sebenarnya rasa macam tajuk di atas takde kaitan langsung dengan entri kali neh..hehe...maaf

5 comments:

NurulAzriKhalisah said...

eh kamu jgn berxde mood...
sila buat apa saja yg blh buat kamu happy dan mood kamu xlari...
yg penting igt target kamu ye...
igt sem ni u kene tunjuk kt seme org especially umi n ayah u mampu berjaya dlm pelajaran...
cepat!!!cari smgt u...
jgn berlengah lg...
plz eh yang...
i selalu doa yg terbaik utk kamu...

N.M. Noor said...

baiklah..
tapi saya perlukan jenel zinc stearate dari kamu lagi....
tak cukup bukti yang ada itu...
T_T

NurulAzriKhalisah said...

hiraukan je ur sv tuh....
hahahahah
yg penting confident...
u kene tau prop zinc stearate tuh la...

Mag said...

heeee..sweet kamu berdua ni

N.M. Noor said...

kamu berdua itu merujuk kepada siapakah?

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015