Wednesday, September 2, 2009

~pesanan buatku~

Assalamualaikum..
tadi...tazkirah masa terawih..seronok didengar..
banyak memberi motivasi pada diri..
supaya lebih berani melawan nafsu..
memang la nafsu ni..
kalau tak pandai kawal..akan memakan diri..
tadi masa dengar tu..
terasa sangat..
memang banyak sangat dosa ni..
tak terhitung banyaknya..
rasa kerdil diri ni..
brother tadi ade cakap..
nanti hari kiamat..
kita akan dipertontonkan dengan segala amalan kita kat dunia ni..
Ya ALLAH..
aku rasa..kalau dengan segala kesalahan dan dosa yang aku dah buat..
macam tak sanggup je nak tonton balik..
rasa macam nak terus dihukum..
tak sanggup nak tengok perbuatan sendiri...
banyak sangat dosa aku...
risau dan takot sangat bila memikirkan dosa yang diri sendiri dah buat..
bila memikirkan soal kematian..
rasa takut datang menjelma..
terbayang macamana la sakaratul maut aku..
macamana la aku masa munkar n nakir soal nanti..
Ya ALLAH...seriously...takut sgt...


Ya ALLAH..
ampunkanlah dosa-dosaku...
kuatkanlah imanku..
peliharalah iman dan amalku...
matikanlah aku dalam iman..
matikanlah aku dalam keadaaan yang berpegang teguh pada ajaranMU...
permudahkanlah sakaratul mautku...
aminn..amin..
Ya Rabbal A'lamin...

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015