Wednesday, September 2, 2009

aku dan ramadhan 12

Ramadhan 12
hari ini...
macam yang aku cakap semalam...aku sahur dengan gardenia butterscotch..
memang sedap..tapi makan 2 keping aje dengan milo panas separuh mug..
bukan tade selera..
tapi...risaukan exam...
tadi pukul 2,aku ade midterm exam BIOMATERIALS...
memang la possiblity untuk kua soalan past years itu besar..
tapi tetap jugak cuak sebab macam masih banyak yang aku tak ingat...:(

pegi kelas agak awal..sebab nak revise ape yang patot..
lepas tu...pegi masuk kelas macam biasa..

*************************************************************************
bile da habis exam...aku senyum...ALHAMDULILLAH...
semuanya ok...harap-harap keputusan yang kua nanti pon ok la...

lepas tu rasa macam malas nak pegi kelas kul 3.30p.m. tadi...
aku duduk dekat lab..HAHA..
tau tau ade member sms cakap kelas yang kul3.30 tu ade kuiz..
HAHAHA...bile fikir-fikir balik...memang kalo pegi pon tak berbaloi..
bukan study pon..da la kuiz tu tibe-tibe je die buat..
mane sempat nak prepare ape-ape..
dah la memang aku lost gile kelas tu..huuu...
xpe ah..nanti aku g jumpe die personally..
harap-harap dapat la kuiz tu lain kali..
hehe....

lepas u balik room cepat-cepat..
then,mandi and solat asar..
pastu...terkocoh-kocoh plak nak cepat..
ye laa...tak solat asar lagi beb..
masa tuh da dekat pukul 6 tahu?
nenek cakap..tak elok solak ujung waktu..
nanti malaikat dah naik atas..
tak sempat tulis kredit solat kite tu..:)


hari ni..berbuka agak mewah sikit laa..
sebab dah puasa..
hehe..
biar la makan best sikit..
kesian dekat badan..
penat berpuasa seharian..
cuba la bagi award sikit dekat badan sendiri..
tapi kena beringat jugak laa..
sebab nanti pahala gemok..
badan pon turut menjadi gemok..
HAHAHA...
ohh...tidak..tak nak lagi gemok..
cukup lah dengan yang ade ni..

menu hari ni..
nasik putih bersama ayam goreng dan juga sayur kobis goreng..
bersama jugak dengan teh ais yang sedap itu..
dah juga...500ml air masak..
heh...best tau air masak..minum banyak-banyak..
nanti tak tend to eat more masa makan nasik..
siyesss....

ok...selamat berbuka puasa...

2 comments:

NurulAzriKhalisah said...

uish...ponteng kelas yer...
degil neh...

N.M. Noor said...

hehehe...bukan sokmo...:)

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015