Wednesday, September 9, 2009

aku dan ramadhan 19

Ramadhan 19

fuh....hari ni da 19 hari berpuasa...
cepatnya....
malam ni...dah terawih malam ke-20...
ya ALLAH..cepat nye...
ramadhan dah nak tinggalkan aku lagi....
T___T

hmmmmm..now jom cite pasal ape aku sahur and berbuka hari ni...:)

sahur tadi...
aku besama en.H la..
macam biasa...
kenyang tetap jugak macam biasa...:)
alhamdulillah....
lepas tu macam biasa la...
plain water kesayangan...:)

then for berbuka..
aku rasa nak makan nasik sangat-sangat...
macam teringin gila..
so..sms pn.coach untuk tanya kemusykilan..
then..lepas usha-usha lauk yang ada...
aku rasa macam aku tak leh amek nasik..
sebab lauk die...fuhhh..
tak leh blah...
sume macam kene rendam dalam minyak...
so..
ended up dengan beli bihun sup...
tapi...
makan tak habes ponn....
bihun nya keras..
maybe tak celur lama kot..
so..separuh masuk perot..
separuh lagi..sedekah dekat encik tong biru...
membazir sungguh laa...
then minum tea ice...

lepas tu..macam rasa menyesal sebab tak amek en.H...

after terawih...
aku rasa macam nak en.H...
(heh...macam nak ape je...tak senonoh....waaaa...)
ok...aku amek dengan bliss nestle stroberi hari ni..
best woooo...
best gile....
tak nyesal laa...
hehehe...
esok bleh buat lagi laaa....:)

lepas tu baru la dapat tido...
tapi perot memang kenyang gilos....
siyesss...kenyang giloss..
eh...jangan aku tersalah cara nak gunakan en.H sudah....
coach...guide me please....

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015