Friday, July 31, 2009

~kerja gilos..~

ok...noraini da buat 1 keje gile sikit hari ni...emmm..bukan gile sikit....gile banyak kot...HAHAHA....hari ni...macam biasa la...discussion FYP dengan Dr.Raihan....and macam biasa jugak...start pukul 3...kali ni aku sorang je student undergrad pompuan....adehh....mula-mula macam segan jugak la sebab macam team kami bertambah ahli....ada la muka-muka yang aku tak berapa nak familiar...and sangat terkejut bila nampak one of the team mates tu is my ex-matrix lecturer..dia sambung PHD now kat UIA...hihi...

mase tengah discussion tuh..izan sms...cakap nak g jusco...and aku tanpa fikir panjang...terus cakap nak ikot...hahaha....sangat pelik ok bile aku buat keputusan mendadak begitu...dah la izan terus amek aku kat KoE...aku pegi dengan jubah and track bottom kat dalam jubah tahu? tak penah aku buat pon before neh...stakat pegi Giant tu ade lah...pastu..bawak pulak beg yang salu aku bawak g kelas...beg tu huduh okek...memang bukan beg orang pegi jalan-jalan..tapi aku gamble aje...hihiiii...kalo beg tu bernyawa dan ada perasaan..tobat dia dah tanak berkhidmat untuk aku...huuu...emm..sori beg eh...

da sampai sana..jalan-jalan cari makan..eh tak..bukan..cari mangsa..HAHA..cari ape-ape yang boleh dibeli laaa.....and...guess what...?? aku jalan sorang-sorang je dengan jubah n beg g kelas yang besar gedabak tuh..eh tak..tipu..mula-mula jalan ngan dorang..pastu separate sebab masing-masing nak cari barang masing-masing...so,kira aku jalan sorang-sorang la jugak...boleh gitu?HEHEH...gamble gile...pastu bley plak terberkenan dekat selai slua...i ulang ye....TERberkenan....hehe...and TERbeli jugak seluar itu...masa nak bayar hulur RM50 dekat cashier...aku pejamkan mata je..huuu...sayang duet beb...tapi kan...macam tekejot....aku tau sua tu ade less...tapi aku kompius..50% ke 70%...sebab tu hulur RM50...HAHA....then..die less 70% sebenarnya..tahu? and sua aku tu dapat RM17.70 aje...hihi...sungguh seronok......lupa nak amek gmba sua tuh..tapi memang aku berkenan...
harga asal = RM59.90


pastukan....aku pegi try sepasang kebaya nyonya...hikhik...bawak masuk fitting room...and try...complete set ah..aku pkai balik tudung...and amek gmba...HAHA...jom gelak ramai-ramai....sape penah berani buat? ceh..bajet die sorang je yang penah buat keje neh....ape la noraini...... sape-sape rasa nak buat tu...ajak i ye..i likee....:)

ok now..sesi mentayang gamba tuan rumah...dengan gamba-gamba yang di snap masa dalam fitting room...haha...sumpah kalo staff JJ wangsamaju tahu....mesti dah tak bagi gadis dalam gambar neh try baju kat kedai dorang lagi..haha

4 comments:

Mag said...

haha..ouh..saya rindu kawan2..dulu kat utp masuk fitting room try dress sexy2

N.M. Noor said...

tu laa...aku pon penah jgak try baju2 sexy..and mahal..nak beli,tak mampu..hoho....

Mag said...

hahaha..tak mampu dan tak akan pakai..tapi best melaram pastu amik gamba..hehe..bilos lagi nak mengoya2 kan?
hehe..
nak pakai dunia luar memang dop la..boleh pakai dalam fitting room pon ok la~
hehe

N.M. Noor said...

huhu..tu la pasal....:)

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015