Thursday, June 18, 2009

~~M.E.N.Y.A.M.P.A.H~~


~~SEBELUM APE APE..TGK DULU YANG NI..MUNGKIN AKAN PAHAM FLOW CERITA SELANJUTNYE...~~

~nampak tak?nampak tak? kalo tak nmpak..click je untuk enlarge....~

tengok yang part posting tu da la ek....
hmm..memang geram sesangat
tension...ade la someone nih...
(ok..aku xley mention sape die..tkot sejarah lame berulang..kang xpsal2 org yg dimention itu smpai ke blog aku neh....lagi aku cuak cam kes dulu tu...heheh....
sengihnampakgigi)

~ok...kat posting tu aku ckp...
"
~oh no...saya tak suka jiwang2 kat cni ye..tade rindu2 ke ape kt FB sy utk yg lain jantina especially bkn in the list of my besties(kalo xsame jntina..tp ade dlm list besties,xpe nk rindu2 sy..ecehh...)....since mlm td ade dpt comment yg buat sy rse nk muntah dan geli geleman...saya da delete pon..kamu2 xyah bace la eh.." ~

tahu kenapa??

nk djadikan cerita..semalam...aku xg opis...mcm kurang sehat..perot macam ape tah..mcam kejap nak muntah..eh..kejap tanak plak..tah laa...pastu asek sendawa2 la plak..kwn ckp..maybe angin kot..hmm...maybe la jgak... at last.. semlm end up dgn mkn sdikit mknan je..tak selera... (ohh...sepatotnya noraini gumbira ble tade selera...bukankah mahu kurus???) ok..back then....aku ade la post kt FB ckp aku xsehat la ape...pastu...ramai la kawan2 yg comment tnye2 kaba.... (thnks lyana...
peace)

~pastu...ade la plak org yang comment ckp rindu la ape...ok..mule2.. aku cam bleh handle lagi la...sebab..kwan..so,mcm ok je laa... but then...masuk cite poligami la plak... haaa...aku paling anti la bab poligami neh.. aku memang salu doa mintak ALLAH jauhkan aku dgn hal tu....tapi.... org nih..xreti2 jugak... cite bermula..psl poligami-poligami neh.... kata nk kawen 3 la ape.. tah pape je..eh...memang tak salah poligami... tapi..da cukup mampu ke nak tanggung dosa bini2 and ank2 nnti?? kawen mmg la senang kot..tp..kalo tak adil.. jawab la kat akhirat nanti...~
(psstt..untuk bakal suami sy yang blum lagi sy tahu siapa...u jgn poli2gami ngan i ek...i xsekuat saidatina aisyah r.a. utk berkongsi kasih hubby i ngan insan lain..hukhuk..tetibe emosi lak...
sedih)
ok..back to the story...aku sbnrnya mmg la sgt tak suke isu poli2gami neh....sensitip beb...
then bley la plak ckp ape slhnye
kalo 3 besties jd madu..msti sng nnt..duk 1 umh..soping same2...mkn2 same2...share hubby same2...
(3 besties yg dimksudkn ialah me n my 2 frens..kami agk rapat kt opis tu cz we came from same university..so..sng2 org tu judge that we are besties...besfren la kate nye....we all memang frens..tp kalo kat UIA...masing2 ade 'clik' sndiri..)

WTH??
damn ah...
ckp ah lagi kalo brani...

aishh...menguji tahap kesabaran sungguh ni..makin dibuat dono..makin menjadi...eh..hello....pleaseeeeeeeeee.....
besties xsemestinye akn sanggup share hubby tau... mybe antara besties tu..mereka akn surrender for their other besties... xmgkin la nk rosakkan frenship bcz of that silly thing...
c'mon bro...ape neh....jgn cite lg ah psl poligami..benci aku!!! bising ah kau!!!bising

~ok...yang aku tak puas ati...apsal bwk
kisah bodo tu sampai ke FB aku??
haa..sape nk jawab neh??
kalo aku ckp tak suke...mksud nye xsuke lah..
ke nk suh bgtau pkai penampar ke ape...??
ok..tipu...tak brani bagi penampar..paling teruk pon pukul pkai fail aku yang berat gaban tuh...da ah bagi ayat rindu2 plak..ape kes??
silap orang ah tu....~

~dah ah..malas dah ni cite...nnt lagi byk ter'reveal' sape org tuh..kang die singgah sini kang..mampos aku...~

~kalo2 la org tu sampai kt sini..ni kata2 utk die... ~~bukan nak ngumpat ke ape..juz nk share ketidak puasan hati neh kat belog besayangan...kalo kau xsuke..kau xyah bace..g main jauh2...ok?? get it??~~

5 comments:

Butik Remaja & Wanita said...

sape wei bisiklah kat telinga aku ni hehehehe....wah betul-betul marah nampak..jangan..nanti pipi ko bertambah chubbylah hahahaha...

Nadiah Suhaidi said...

ish2 ape lah mamat tu. ha kan dah kene marah ngn cik noraini kite hehe :P

ajezahmad said...

Wah2, jgn la marah. Org guran jer tuh. Aper da.

Dilla said...

geramnya makcik ni...hehehe...
sabar. nanti naik jerawat pulak kalau geram yg teramat tau. ;P

biarkan jelah *si jantan kabaret* itu dgn angan2nya nak kawin 3. soh dia pi abihkan mengaji Al-Quran dulu baru start conversation tang kawin lebih dari 1 ni na. org mcm tu bagus kalau dapat wife ala2 artis2 pompuan Malaysia yg bermaintenance tinggi, ataupun dapat isteri yg tak setia. time baru dia tau langit tinggi rendah... hahaha...

N.M. Noor said...

ayumieza~ade laa...xley ckp..nnt jd ngumpat plak..haha...

nadxoxo~huhu...bengang la kak nad ble ckp2 isu poligami ni..tak suke.....

Ir A.Aziz~ok fine...joking...tp..once org da kate xsuke...jgn la ulang...tak suke means tak suka la..no matter what is was...joking ke..serious ke ape ke..TAK SUKE

mdm.dilla~ tu la pasal mdm...kalo nk sgt bini 3..bia dpt stok artis2 ke...stok yang curang ke..bia die tau langit tu tinggi ke rendah...tak bersyukur betol...msti mengaji tak abeh...and xtau many thins psl poligami...sbb pe ALLAH izinkn poligami...the criteria for those yg nk poligami...dan mcm2 lagi laa...kan mdm kn??

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015