Tuesday, May 28, 2013

Dusty sudaaaa..

Assalamualaikum..
Fuhh. After a looooooonnnnngggggg break. Bisu sekejap. Bukak blog tetiba eh kenapa jadi cenggini? Terus zass cari background lain. Baru la ada mood nak mentulis balik. Huhu.

Sedar tak sedar, dah hujung bulan April.
Sekejap je. Seriously rasa macam sekejap sangat. Anak dara pun dah banyak langkah. Berlari pun dah. Bercakap aje belum.

My last post was on early May.
Hagak-hagak dah sebulan lebih mak tak berbelog. Jangan pelik. Itu normal bila penyakit M datang. Semua orang pasti pernah alaminya.

Too many things happened in a month.
Semuanya ada. Gelak. Tawa. Tangis. Macam-macam dilalui. Tapi tak sempat nak diblogkan lagi.

Antara peristiwa yang terpahat dijiwa saya adalah pemergian seorang insan kecil bernama Aqil Hamzah menemui Sang Pencipta pada awal bulan May. Hati ibu ini merintih sayu mengenangkan kehilangan permata hati mama dan ayahnya. Semoga Erina dan suami tabah menghadapi segala cabaran ini. Cerita lanjut, boleh klik sini. Al-Fatihah untuk ahli syurga, Allahyarham Aqil Hamzah. Semoga tenang di Sana wahai anak kecil.

Bulan May, bulan kelahiran saya dan juga bulan PRU. Saya mengundi untuk kali pertama yaw.. Huhu. Saited koooo.. Pangkah jangan tak pangkah. Yang penting pangkah pemimpin yang berwibawa dan berakhlak mulia. Tettttt. Tutup cite PRU sebab results semua dah termaktub. Hihi.

Dan bulan May jugak, Alya Amani dah pandai berlari-lari. Mengah mak mengejo nye. Haihh.
Dia mula dapat kaki masa 12 bulan lebih. Dan sekarang adalah gigih berlari-lari meneroka rumah dan menyepahkan kotak mainannya. Selamat ayah rajin boleh tolong kemas. Tetttt. =P

Rekod paling membanggakan adalah, Alya Amani bebas dari demam selepas last dia demam on 12th March hari tu. Ya Allah. Syukur sangat. Harap-harap pilihan saya tepat, semoga Allah lindungi dia sentiasa. Ameen.
Nanti saya review and cite lebih panjang pasal Alya bebas dari wabak demam ye.

Ok. Cukuplah kot untuk posting lap habuk. Hihihi..

See u!

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015