Thursday, August 16, 2012

Aidilfitri Menjelang Tiba

Assalamualaikum.
Tinggal beberapa hari je lagi semua umat Islam akan menyambut hari kebesaran selepas sebulan berpuasa.
Sedih terasa mengenangkan Ramadhan yang bakal pergi. Tah berpeluang ke tak lagi nak jumpa dia tahun depan.
Mood nak raya, masih sama. Non. Sebab? Mungkin kerana sibuk dengan anak. Dulu-dulu tak ada anak, tak berapa nak sibuk. So feel tu extra la sikit. Sekarang ni lain.
Baju raya? Ada. Tapi bukan baju raya sangat kot. Sebab saya tempah khas untuk nursing anak kesayangan. Ada lagi 2 kat kampung. Rumah umi.
Pulang ke kampung? Maaf, tahun ini kita tak ada acara sebegitu rupa. Huhuhu.
Puasa saya? Sepatutnya tak de hutang la tahun ni kot. Tapi dah hutang jugak 3 hari. Badan kurang kemampuan untuk meneruskan ibadat puasa hari tersebut.
 
Tiba-tiba idea habes.
Bye

3 comments:

aTy _faRed~ said...

sekarang semua lebih kat anak jer kan..:)

Wawa said...

hahaha..kte pun tkde idea nk tulis ari ni...:p

selamat ari raya!maaf klu ade tersinggung ape2 ek...:)

Allene said...

selamat hari raya... maaf zahir & batin....

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015