Tuesday, June 12, 2012

Lamanya

Assalamualaikum.
Fuhh. Macam lama dah tak singgah jenguk blog sendiri.
Tah kenapa nya.
Yang paling utama, sebab sekarang dah agak busy dengan cik Alya Amani dan keletahnya.

Banyak masa saya adalah digunakan untuk membelek dia.
Masa memang ada yang terluang, tapi asal terluang je, saya belek dia.
Kalau balik awal, saya kalut masak, siapkan diri, pam susu untuk dia, and ready nak g ambik dia, lepas tu teruskan membelek dia dengan penuh kecintaan. Huhuhu.

Nak belek research sendiri pun kadang tu rasa tak sekerap dan serajin membelek Cik Alya Amani.

Ehem. Cik Alya Amani,
Awak dah besar nanti, baca post ni, awak akan tahu betapanya ibu sayang sangat kat awak sampai kerja-kerja ibu kat lab pun dah jadi 2nd priority dah sekarang. Awak jangan derhaka tau. Dosa. Tuhan marah.

Cik Alya Amani sekarang dah makin bijak.
Tengah seronok meneroka alam baru.
Few weeks ago, saya perasan dia duk tenung dua penumbuk dia sampai juling mata.
Tergelak saya tengok.
Apalah agaknya yang ada dalam fikiran dia.
Lepas kejadian tu la dia mula semakin kerap mencuba nak hisap jari dia.
Before this, the whole penumbuk tu dia masuk dalam mulut.
Sekarang dah pandai la letak thumb, sometimes, termasuk jugak jari telunjuk. Comel!

Datang mood dia nak hisap jari, sampai bunyi 'srott..srott..srott..'
Kadang saya jadi confuse, budak ni lapar ke apa.
Huhu.

Cik Alya Amani masih belum boleh meniarap. Mengiring dah boleh la sikit-sikit.
Tak apa, take your time. Belajar slow-slow, nanti pandai la tu.. ^_^

Ok, sekarang masa untuk pam susu untuk bekalan dia ke nursery pulak.
Got to go. ^_^

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015