Wednesday, November 23, 2011

Wedding review : Solemnization outfit

Assalamualaikum.
Nikah dah nak masuk 10 bulan, tapi gedik nak buat review lagi. Boleh gitu?

Apa yang saya paling pasal akad nikah saya ialah, warna tema kami.
Memang dah lama impikan nak buat wedding black & white.
Nak buat untuk reception takot mak tak bagi. Ye lah, macam orang berkabung je kan.

Saya buat simple kurung moden aje. Memandangkan masa tu rasa macam badan gemok dan tak sesuai nak pakai dress. Saya dah la rendang.

So I decided untuk tempah dengan kawan Ummi. 2 pasang simple kurung moden dengan harga RM180.
Ok lah kan?
Pattern ni inspired by Majalah Dara.Com keluaran Disember 2010 kalau tak silap. Saya suka sangat cuff dekat tangan tu. Tapi bila dah siap, rasa macam tailor tu salah buat je sebab bila compare dengan gambar actual dekat magazine, macam tak sama. Huhu. Tapi redha je la sebab dah siap kan.
Apa pun, solemnization ni adalah event paling saya suka dan paling saya tak boleh lupa. Hiiii.

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015