Thursday, July 21, 2011

Birthday SiDia..

Assalamualaikum.

Last Saturday was my husband's birthday and it was the first time ever we celebrated as husband and wife. Thank you Allah.

Tahun ni kejutan untuk beliau adalah tak berapa menjadi kot I guess. Sebabnya tak macam tahun-tahun yang lepas. Cuma the present tu yg agak surprise. Saya pun surprise jugak dengan present tu. Huhuhu. Macam kelakar aje. Surprise apa? Biarlah rahsia... :)

Husband dah pun meningkat usianya. Semoga peningkatan usia beliau mematangkan lagi tindakan beliau dalam segala urusan termasuk urusan rumahtangga yang baru 5 bulan kami bina ni. Semoga beliau dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberi kesenangan hidup didunia mahupun akhirat, menjadi anak yang taat pada ibunya, menyayangi saya seadanya, membimbing saya ke jalan yang benar, dan yang paling penting diberi kesihatan yang baik demi menjaga keluarga kami. Amin.

Kek untuk encik husband.
 
 Tulisan sebenar ialah "Happy Birthday Darling Husband" 
Tapi disebabkan kecuaian saya sendiri, beginilah hasilnya. Huhu

Saya pilih pandan layer cake sebab dia sangat suka dan saya pun suka kek ni. Hasilnya, kek ini kami habiskan berdua dalam masa 2 hari je. Berbeza dengan kek saya 2 bulan yang lalu. Entah berapa lama baru habis. Siap boleh share dengan tong sampah lagi. Kesian.


 Kad untuk beliau. :)

 Sekian. :)
Happy Birthday Darling Husband. I Love You, and will always do.

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015