Saturday, April 23, 2011

Love is in the air : Cameron Highland

Assalamualaikum...
Entry yang sudah terperam begitu lama. Agak-agak kalau entry adalah berupa buah-buahan, InsyaAllah dah masak ranum, dah boleh makan. Hahaha. Ok. Fine. Merapu.

Straight to the point. 

Darling husband bawak saya jalan-jalan. I like. Tak jauh pun. Cameron Highlands je. Tapi tak pe. Saya suka. Terima kasih suami! Sayang U!

Ok. Sekarang mari kita layan gambar. Oh. Before that, we took almost 4 hours to reach Cameron Highlands. Ini adalah sebab saya yang drive. Hahaha. Maklumlah, Lady Driver. Terlampau berhati-hati. Haha.

Yeahhhhh. Cameron Highlands, here we come. :)

Cik Puan Lady Driver. Nak pandang camera, tak berani. Senyum dari jauh je. Boleh? Hahahaha

Roses. Geram saya tengok roses kat sana. Nak beli. Tapi bila memikirkan rumah kami yang mempunyai kawasan yang terhad, terpaksa la saya pejam mata je. Dalam hati, Tuhan je tahu.

Stoberi kat sana memang membuatkan saya rasa geram je. Rasa nak ambik je sume bawak balik ngan pasu-pasu. Tapi hampa. Huhu. Tapi kan.. Seriously, those strawberries..kalau makan masa kat atas, memang sedap. Manis. Tapi yang kami bawak balik rumah, dah hilang dah rasa tu.

Cik Puan + Strawberries. :)

Cik Puan dan Bunga. :)



Ladang Teh. Sangat tenang kat sini. Dah la udara nyaman, sejuk pulak tu.

Cik Puan dan Darling Husband. :)

Opppsss. Candid yang perfect lah Sayang. Pandai u timing ye? :)

Sekian, cerita tamat. Bersurai sekarang.
Terima Kasih.
Sayang, thanks for the trip. I love u more and more everyday. :)

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015