Wednesday, February 9, 2011

OT lagi

Assalamualaikum.
Phew. Penat betul. Baru pulang.Bulan ni saya kena kejar OT so that at least saya dapat buat 10 jam.

Hari ni dah hari ke-9 di bulan Februari. Genap setahun saya dirisik oleh bakal suami. ^___^ Cepat masa berlalu. Kami bakal disatukan dengan lafaz ijab dan qabul dalam masa 11 hari je lagi. Ya ALLAH. Cepat sungguh.

Minggu depan saya dah start cuti. ^__^

So, nak tak nak saya kena jugak setelkan kerja yang ada ni by minggu depan. Semoga Allah bantu saya. Amin.

Semalam, office saya ada buat lion dance. Oh. Excited Ok. First time saya tengok live. Bingit telinga. Instruments yang dorang pakai mengeluarkan bunyi yang sangat tak leh tahan oleh telinga.
Tapi menarik la. Since before ni saya tak pernah bergaul dengan bangsa lain kan. So since keje ni, saya dah paham and tau la serba sedikit tradisi bangsa lain. Seronok.

^___^

Hmmmm. Idea pon tiba-tiba macam hilang.

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015