Monday, February 7, 2011

Fuh. Tiring..

Assalamualaikum.

Alhamduillah, safely arrived Rawang at 4 a.m. Huh. Departed from kampung at 1230 p.m, yesterday. Ok. Lama gile kan?

Penat dah saya duduk dalam bas tu. Jammed teruk gile yang saya tak pernah jumpa pon lagi before this. Sampai Hentian Putra, encik bakal suami datang jemput. Kesian beliau. Nasib baik saya tak kena marah. :)

And nasib baik jugak jalan ke Rawang masa tu adalah sangat tenang dan sunyi. Ada beberapa buah kereta je. So memang smooth saja perjalanan. 

Arrived Rawang, terus masuk bilik, tukar baju, tutup lampu. Nak qada' tido. Dalam kepala memang takde langsung dah niat nak masuk office hari ni. Memang nak MC je. Nak amek EL, takot lagi sebab baru lagi kan. Masa ni la terfikir betapa bestnya masa student dulu. Whenever rasa tanak pegi kelas, just proceed je niat murni tuh. Sekarang, dah tak boleh sesuka hati dah sebab kita bekerja untuk orang. So, nak tak nak memang kena la jugak korbankan.

Emmm. Eh. Perasan tak, dah tak ada anon yang datang buat semak komen kat blog neh? Alhamdulillah. Berkat tukar address.

Sekarang sebenarnya tengah bersiap-siap nak g office. Janji dengan rakan. Tunggu dia datang jemput la ni. Dalam department saya hari ni, group saya je sorang je datang. Bagus betul la yang sorang tu. Hihihi. Budak tu memang sayang betul ngan attendance allowance dia. Bagus. Bagus. Harus dicontohi. ^__^

Ok lah. Nak bersiap. Tata. :)

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015