Sunday, January 30, 2011

Tukar angin

Assalamualaikum.
Selamat pagi Ahad. Eh. Tak berapa nak pagi dah ni sebenarnya..huhuhuh

Hmmm.. Saya rasa nak tukar angin blog lah.

Rasa macam nak privatekan..

Hmmmm....

7 comments:

Anonymous said...

Hmmm, baik privatekan or tak payah tulis terus...kita seronok bercerita tentang kebahagiaan kita tapi kita mungkin tak sedar cerita kita melukakan hati orang...tak semestinya kita rasa diri sempurna tak de salah kat sape-sape boleh sesuka hati menulis apa yang kita rasa...bersyukurlah dengan nikmat Tuhan dengan merendah diri dan memuji Yang Maha Esa hanya diri sendiri yang tahu,bukan dengan menceritakan ke pengetahuan orang. Cuma sebagai ingatan, hanya Tuhan yang tahu segala-galanya..pengetahuan kita terbatas..kita tak tahu pe berlaku dibelakang kita..diluar jangkauan kita..kemungkinan yang kita tak tahu dan tak sedar bila kita berseronok dan berbahagia disebalik kelukaan orang..Jadi pe yang berlaku dalam hidup kita biarlah rahsia kita. Kita dinilai oleh Tuhan, bukan pembaca dan pengkritik blog atau facebook atau sebagainya. Merahsiakan kehidupan harian itu lebih baik dari mendedahkan. Cuma sebuah pendapat dari topik random yang dikeluarkan. Terima kasih dan 21 hari lagikan? Semoga sentiasa berada di bawah lindungan dan rahmat Yang Maha Esa lagi Berkuasa...Bersyukurlah dengan setiap nikmat dan rahmat yang diperolehi..Doa daripada hamba,kita sesama muslim, walaupun kita tak kenal, selamat pengantin baru, semoga bahagia ke syurga abadi..

*p/s: blog anda terlalu terbuka sampai da tak ada rahsia, dapat dibaca umum dan diteka apa yang sedang berlaku..
Assalamualaikum w.b.r...

optimis said...

hidup ini penuh inspirasi jika terus positif terhdapnyer..percaya lah setiap kedukaan kita Allah telah menyediakan kebahagiaan untuk kita..mgkin kita blm mengetahui bila ia akn tiba...bersabarlah...jgn putus asa dgn rahmatnyer.kemungkinan anda sdg diuji ketika ini. kerana Allah menyayangi anda dan ingin meningktkn keimanan anda kepadanya...saya doakn anda kuat hadapi ujian ini. dan kita sama doakn kebahagiaan mereka ini..amin

tahniah buat penulis blog...smoga bahagia ke akhir hayat dan melahirkan pewaris agama yag soleh dan solehah. kebahagiaan dan kedukaan merupakan uijian. jgn leka terus waspada, Allah bersama org yg bersabar.

blogger's fren said...

to anonymous,
what is your real problem? do u have unsettle things with this bogger? dh nama pn blog dia,its up to her to choose what to write and what's not.and also UP TO YOU to read or not.kalau xsuka,jangan baca.dan yg peliknya rajin pulak membaca dan siap komen lg..dan jgn menilai org dgn sekadar membaca blog shj.knal hati,luaran dan dalaman itu yg lebih penting.sekian

Anonymous said...

opinion: blogger juz nk share hepy dgn smua kawan2 cyber die.so i think dats not a big deal.xsalah bercerita ttg kebahagiaan kehidupan..itu bkn tujuan tuk riak tp utk expres mcm mane hepy nye blogger n die juga trtberamal sbb melalui blog ini blogger dpt mengajak rakan2 mengikut jejak langkah mendirikan masjid..kan baek mcm tu..congrat cik aini!

N.M. Noor said...

anon 1 ~ terima kasih atas kritikan membina anda. Tiada niat untuk riak atau bongkak. sekadar berkongsi. Saya tak minta anda mengikuti perkembangan blog saya. maaf kalau setiap penulisan saya melukakan hati anda. mohon jasa baik anda untuk tidak terus mengikuti perkembangan blog saya. sekian.

N.M. Noor said...

optimis ~ terima kasih atas ucapan tahniah anda. insyaALLAH akan terus menjadi hamba yang redha dengan ujianNYA.

N.M. Noor said...

all ~ terima kasih atas segala kata-kata anda..insyaALLAH, akan dipegang sebagai pedoman...terima kasih..terima kasih..

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015