Thursday, February 3, 2011

Rentetan kisah lalu

Assalamualaikum.
Fuh. Dah lama tak singgah di blog sendiri. Last time saya published entry was 4 hari lepas. Entry yang memang pendek dan singkat, tapi tak sangka pulak entry yang hanya beberapa baris tu mendapat feedbacks yang macam memberangsangkan.. Thanks to all. Kritikan dan sokongan anda amat saya hargai. Terima kasih banyak-banyak.

From all those feedbacks, I realized that my thoughts, my sharing moments, etc were disturbing some of you. So, dengan ini secara terbuka saya nak mohon ampun dan maaf andai setiap penulisan saya melukakan hati anda, buat anda tak senang dulu or what-so-ever lah. Bukan niat saya nak meninggi diri, riak, bongkak dan yang sinonim dengannya. Sekadar berkongsi cerita dengan rakan-rakan yang sentiasa support saya since I was in school, my friends yang bukan kat Malaysia, dan yang sudi berkongsi kegembiraan saya.

Saya sedar, setiap insan mempunyai cara hidup masing-masing, suka duka masing-masing. Same goes to me. There're sometimes saya happy, sometimes saya sedih. And both of them saya share kat sini since dulu lagi.

Sekali lagi saya mohon maaf andai kisah-kisah gembira dalam hidup saya membuatkan ada hati-hati yang terluka. From deep inside in my heart, I am very sorry.

Setelah difikir-fikir, saya dah buat keputusan 80% blog ni akan ditutup terus. For those yang tau other 2 blogs that I have, saya tak halang anda untuk singgah. Tapi saya tak paksa anda untuk baca. Saya tak pernah cakap "KAU KENA BACA JUGAK BLOG NI NO MATTER WHAT HAPPEN". Kalau ada yang rasa life saya ni adalah annoying buat kalian, saya beri laluan, sila jangan singgah lagi. Saya tak nak jadi pencetus kepada ketidak tenteraman emosi kalian.

Saya bersyukur atas segala nikmat yang ALLAH dah bagi pada saya. Nikmat kehidupan, nikmat kesihatan, nikmat akal, dan nikmat kesederhanaan yang ALLAH dah bagi. Alhamdulillah.

Oh. OK. Sebenarnya saya tak sukalah nak tulis benda macam ni dekat blog. Sebab saya tanak bermusuh dengan siapa-siapa. Knowing me, saya memang sangat suka mengumpul kawan-kawan baru. Kawan biar seribu, musuh biar satu. Ini yang saya pegang sejak kecil dulu.


Now, jom cerita lain pulak. Hihi..

Malam semalam saya pulang ke kampung. Hoyeay... :)

Dan sekarang dah pun berada di kampung. Tidur di bilik sendiri yang serba baru.. Yiehaaaa....:)

And yes, I am getting married. Dah lama saya simpan. Bukan niat tak mahu kongsi berita gembira. Tapi demi menjaga hati sesetengah pihak terutama keluarga bakal suami saya.

Doakan segalanya berjalan lancar ye kawan-kawan. ^___^

I am a wife in 16 days from now. T__T Nervous sikit. But still under control.

Ada banyak jugak dugaan dan cabaran yang saya hadapi. InsyaALLAH, saya yakin saya mampu hadapi semuanya dengan bantuan dan izin ALLAH Yang Maha Kuasa. ^__^ Allahuakbar.

Lagi satu, saya percaya TRUE LOVE will make me stronger to overcome the obstacles. InsyaALLAH.

Lastly, please..please..please pray for our happiness. I want to be the best wife to my husband, the best mom to our kids. InsyaALLAH.

Saya tak minta simpati kalian untuk terus mengikuti setiap jejak hidup saya. If my words make you feel uneasy, please kindly ignore my blog. Don't keep on hurting your ownselves.

As an QS Engineer who works with ISO everyday and everytime, I write what I do as I do what I write. :)

Orang cakap ISO/TS adalah susah, but my boss keep on telling me that ISO/TS adalah senang. As long as u 'do what u write, write what u do'

Ah sudah. Dah masuk cerita office la pulak.. No. No. No. Kat rumah tanak fikir pasal kerja OK. Hihi
^___^

I love my job.

Oh. Lupa. Blog akan diprivatekan. Tinggal email anda untuk terus bersama saya. :) TQ

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015