Tuesday, January 25, 2011

OT January. TAMAT

Assalamualaikum.
Alhamdulillah. Tiba di rumah jam 8.01 malam.

Huh. Finally, selesai sudah OT saya untuk bulan ini. Yeay! Esok dah boleh balik macam biasa jam 6 petang. :)

Esok dah Wednesday.. Day after tomorrow dah Thursday. Friday tu macam ada planning baeeeekkkk punya. ^___^

Then the next Monday will come again macam biasa. And Tuesday akan tiba dimana saya akan pulang ke kampung..

Wihuuuuu... Seronok. Adik beradik berkumpul di rumah.

Teringat lontong air tangan bonda di kampung. Teringin nak makan pulut berlauk ikan masin dan juga kelapa parut. 

credit to amirul (picture googled)

Uhhh. Rindu kampung. Rindu kampung.

Banyaknya perancangan dalam kepala. Nak balik bawak adik-adik makan. Nak bawak ibubapa makan. Eeeiiii. Tak sabar nak pulang.

Lately ni, kerja saya macam tak jalan je. Saya pun risau. Terfikir jugak kadang-kadang tu. Kerja saya ni ada ke tidak sebenarnya.

Selalunya, dah last minute baru rasa ada mood nak buat. 
Baru ada idea nak start. Selalu macam tu. Selalu sangat. Haihhh..

Oh. Tadi baru HR keluarkan memo mengenai gaji bulan ni. Saya pon tak tau nak mentafsirkan ia sebagai khabar gembira ataupun tak gembira. Apa yang pasti, perasaan saya adalah biasa-biasa saja.

Gaji January bakal masuk awal dari biasa. Mungkin 1st or 2nd February. Dan yang pasti, gaji untuk January ni hanya diambil kira sampai day of 28th which means this coming Friday. Hmmm. So dah boleh agaklah berapa kerat je masuk. Baru je berangan dapat banyak sebab OT kan full bulan ni. Tapi macam hampa je if dia kira sampai day of 28th. Tak apalah kan. As long as ada jugak duit nak bawak balik kampung. Heeeee..
~ Welcome February 2011 ~
Ok. Dah ngantuk.

Nyte..

Semoga hari-hari kita sentiasa berada di bawah rahmat dan berkat dariNya Yang Maha Esa.
Semoga kita semua dilimpahi kasih sayangNya.

Amin.

Ya Allah, tetapkanlah hati hambaMu yang lemah ini. Janganlah Kau biarkan aku sesat dan tenggelam dalam nikmatMu yang tidak terkira ini. Kurniakanlah rezeki yang luas buat hambaMu yang kerdil ini. Amin, Ya Rahman Ya Rahim.

1 comment:

Anonymous said...

hye, x sampai sebulan pun lg, mesti seronokkan ^-^, congrate!

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015