Wednesday, January 19, 2011

Penatnya saya

Phew. Baru pulang. Hari ni kerja-lebih-masa a.k.a OT lagi. Target to complete 20 hours. Yeay!

Assalamualaikum..
Hari ni kerja kat ofis macam tak banyak sangat. Emmm. Sebenarnya ada banyak. Tapi saya dah tak tau nak mula dari mana. Terlalu banyak audit findings yang jumpa masa customer audit last Monday.

Tak tahu la mana saya harus mulakan dulu. Since yesterday saya cuba nak mula. Tapi end up dengan termenung kosong depan PC. See.. Betapa kosongnya kepala saya. Hmmmm. Afterlunch hour baru lah rasa ok sikit. Tapi still tak berapa nak laju sebab mengantuk yang amat.

Dah lepas jam 4, baru rasa ada aura nak buat kerja. So, saya start dengan kerja yang memerlukan saya menaip. Memang suka sangat menaip.

Tak tau la kenapa lately ni suka sangat la menaip. Suka untuk enhance typing skill mungkin. Sebab bos selalu cakap saya taip slow. Tercabar beb.

Esok cuti. Yeay!

Tapi tak tau lagi nak buat apa. Mungkin akan duduk berehat dekat rumah saja kot. Macam nak jalan-jalan. Tapi tahu je la saya ni. Transport pon tak de. Cane tah nak bergerak. Sekarang dah la malas gil nak naik KTM. Slow sungguh. Dengan penumpang-penumpang lelaki yang macam hape je duk masuk ladies coach. Macam tak sekolah je.

Mostly bukan Malaysian la. Tapi ada jugak la Malaysian yang bersama pasangan masing-masing duk nak masuk jugak ladies coach. Tahu sebab apa?

Sebab ladies coach adalah tidak sesak. Sajalah tu nak ambil jalan mudah tak nak bersesak-sesak dengan orang lain. Cis. Tak aci!!!

So, dengan sebab-sebab tersebut saya jadi malas dah nak naik KTM. IF dah terdesak sangat, then I will.

Mengantuk sudah.
Nyte all..
^___^

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015