Tuesday, December 14, 2010

Hilang Energy

Assalamualaikum.

Niat hati memang nak cerita macam-macam malam ni. 
Tapi, untuk pengetahuan semua jam 10 malam baru saya tiba di rumah. Banyak benda kat ofis nak kena setelkan sebab esok ada audit. 

Berhempas pulas dengan beberapa engineers lain. Saya setel kerja saya la. Mereka buat kerja mereka. Dalam pada duk buat kerja saya, sempat jugak lah menyampuk keje orang lain. Huhuhu. Dah la sorang je pompuan tinggal. Memang cool ah. Eh. Bukan cakap saya yang cool. Tapi mereka yang cool. Tak da diskriminasi gender langsung. Bagus. Saya suka.

Best bila ramai-ramai berkumpul buat discussion. Idea boleh dikongsi. Heeee..

Ok. Saya dah flat. Esok audit.
Saya tido dulu.
Nite. :)

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015