Saturday, October 30, 2010

End of October

Assalamualaikum.
October comes to its end. Rasa macam sangat cepat masa berlalu pergi. Bulan konvokesyen saya akan berakhir. Sesungguhnya, October tahun ini adalah Oktober terpaling gembira yang saya ada. Saya naik stage untuk ambik scroll. Kenangan-kenangan konvokesyen takkan pernah saya lupakan. InsyaALLAH. Dengan kehadiran insan-insan tersayang yang selalu menyokong, menambahkan lagi keistemewaan hari tersebut. Alhamdulillah. :)

October tahun ni jugak telah banyak memberi perubahan dalam hidup saya. Tanggungjawab bertambah. Alhamdulillah, sekurang-kurangnya saya boleh belajar menjalankan tanggungjawab yang makin lama makin bertambah ni.

~convocation bouquets yang saya dapat. Thank you. ~

Berakhirnya Oktober tahun ni, bermakna genap sebulan saya involved in industry yang selama ni memang saya idam-idamkan. Memang saya nak sangat involve in industry. Sekejap pon takpe lah. As long as saya dapat rasa, saya dapat apply apa yang saya dah belajar selama ni. And Alhamdulillah, Allah makbulkan doa saya. Syukur. Saya tak janji berapa lama saya akan stay dalam industry. Tapi saya janji untuk belajar seberapa banyak yang boleh. Memang terniat dihati untuk masuk government. Tapi saya rasa bukan mudah. So, I have to gain alot of experience at my current office. And, just to let all of u know... I love my current job. It makes me happy all the time. Weekdays saya macam sekejap je berlalu. Mondays to Fridays, macam sekejap sangat. Oh. Terima kasih Allah. I really enjoy it. Ah. Cerita pasal kerja memang takkan habis. No words can describe my feeling. Nanti kita bukak cerita lain la eh pasal kerja ni. :)

Doakan kebahagian saya, doakan segala urusan saya dipermudahkan,doakan impian saya menjadi nyata. Amin. :)

~saya teringin nak pegang bunga ni pulak..... :) semoga masanya tidak lama lagi hehe~

Hati saya berbunga-bunga.

2 comments:

Anonymous said...

Aminn... Smoga kawen tahun ni (-:

N.M. Noor said...

ANON ~ tq..tq..tapi tahun ni tak sempat kot..mana sempat nk prepare..:)

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015