Thursday, August 6, 2009

~finally...aku pegi klinik...~

hanya sedikit update tentang kesihatan sendiri...
tak larat nak karang panjang-panjang...

~hari ni..aku g jugak klinik..bangun pagi-pagi..bersiap g klinik..

pegi before pukul 9 pon..orang dah ramai..aku dapat turn ke-12....
lepas check up sume...doc tade cakap ape..
die just kata aku demam..and kasi ubat macam biasa...
dia check pernafasan aku...tekak aku..sume lah..
risau jugak musim macam skerang ni....
H1N1 ada di mana-mana...
sekarang nak kua jalan-jalan pon takot..
beliau da mula risau..banyak-banyak tanya dah..
dia macam tak puas hati dengan check up doc pagi tadi..
dia cakap...esok dia bawak g klinik luar..
adeyyyy....bagus nye u.....
nape u bagus sangat neh..i terharu la....:)
thanks tau...

tadi doc bagi ubat demam,antibiotic,ubat batuk,sore throat(walopun aku tak sakit tekak)...
die nak bagi ubat flu jugak mula-mula..tapi aku cakap aku tak flu..
then dia tak jadi nak bagi..
and yang paling best....
doc kasi MC....2 days tahu....sangat seronok..
tapi kelas pagi tadi tetap pegi lah sebab ade kuiz...
pas balik tu..makan ubat batok..and terus tido tak sedar apa dah..
harap-harap malam ni tak demam macam malam tadi la...
aku sangat risau...:(

4 comments:

Unknown said...

yeke xde apa2??
doktor tu malas nak check..
baik g hospital luar...
ada tana2 h1n1 tu...hehehe

N.M. Noor said...

ish ko nih...jangan wei...
aku batuk cket ni..ni pon da lega..
demam pon da ok..
aku tade flu..
mintak jauh la weii...nau'zubillah...
doc tu da check btol2 la..

cikmune said...

kalu dapat mc tu maknanya ada simptom la tu. dia soh kuarantin dalam bilik ?
dah ok blom?

N.M. Noor said...

suda...alhamdulillah....:)

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015