Thursday, October 28, 2010

Hati berdebar

Assalamualaikum.
Lama rasanya tak online. Ayat pon macam dah tak berapa nak menjadi sangat dah. Huh. Broadband kena blocked because of 2 bulan dah tak bayar. Maklumlah. Kata jadi penganggur. Anggur pulak tak laku-laku. Huhuhu. Esok insyaAllah nak bayar. InsyaALLAH saya cakap. Kalau sempat, saya bayar.

Pertamanya, nak ucapkan tahniah buat seseorang yang akan disunting pada hari Sabtu nanti. Maaf akak, takda jodoh lagi kita. Nanti kita jumpa ye. Opps.. Silap. Dah tak boleh panggil 'akak'. Kena panggil 'aunty'. Hehehehe. Ain yakin akak adalah yang terbaik untuk Paman. Produk UIA adalah always the best lah. :) Congratz kak Intan a.k.a aunty Intan. Nice knowing u sis. ^_^

~ credit to : iluvislam.com~

Ok. Berbalik pada cerita berdebar. Hmmm. Kenapakah saya berdebar? Ok. Banyak sebab. Makin hari, tanggungjawab saya makin bertambah. Kerja semakin seronok. Dan yang paling pasti, saya gembira setiap hari. Alhamdulillah. Syukur. Oh. Pasal kerja. Saya rasa masih belum sempat cerita pasal tu. Later eh. Memandangkan dalam sebulan ni, asyik sibuk bercerita perihal hari konvo. Saya suka hari konvo. :)

Banyaaaaaaaaaaaaaaaaaaakk benda saya nak share. Tapi rasa macam tak sesuai lagi. Later la eh. Lagipun rasa macam masih kekok untuk memulakan aktiviti berblogging neh. Baru seminggu tinggal, dah macam ape. Haishhh. T__T

Sekian. (tiba-tiba)
hati saya ada taman. ^_^

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015