Wednesday, August 4, 2010

Fainted

Hmmm...
A month has gone macam tu je. I'm trying so hard untuk adapt dengan segala apa yang aku duk hadap since 1st July. Dengan harapan, by end of July, sume akan ok. But then, it's getting worst. Worst than I've ever thought. Mungkin people will thought that I'm not strong enough to handle this. Tapi sape tahan nak involve dengan very harsh people macam tuh.

Even nak blogging pon rasa tade mood since last month. Sume spoil kan mood. Ye lah, balik keje je mood dah macam hape. Asal malam je, nanges sorang-sorang... Asal bangun tido je, rasa macam tanak pegi ofis.

That day, aku kena buat 1 thing ni. Takde orang ajar ok. In case salah, habis la kene sembur dengan si bodoh sombong tuh. Dah siap, kene la pegi mengadap dia. Awal-awal dulu dia pesan, just ask me if u want to know enything. Then I asked. Bukan nak jawab, I was scolded adalah. Haihhh... Macam S*** je orang macam tuh.

Hmmmm... Mood tade lah. Tak boleh nak create good story and develop in a good way. Kalo aku teruskan, jawabnya kena saman lah aku. Tak pon, entry ni akan penuh dengan segala sumpah seranah yang mulut aku sendiri tak pernah keluarkan.

I'll end here then.

No comments:

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015