Monday, May 10, 2010

yesterday was 9 May

I am no longer 23 years old since tomorrow. Alhamdulillah. Masih diberi kesempatan untuk menghirup udara segar di bumi Allah ini. Masih diberi peluang untuk terus membaik pulih amalan yang ada dan menambahkan yang baru. Syukur sangat.


Alhamdulillah juga sebab mempunyai rakan-rakan yang prihatin. Since 12a.m. 9 May tu, sms dah masuk. Tapi harap maaf la, aku tido awal malam berkenaan. Kurang sihat. Kepala kurang enak. Puncanya ialah kerja lebih masa. Huhuhu. Bukan merungut. Kerja ok. Best. Enjoy. Cuma that day agak penat. Kurang tido. Plus sebenarnya memang malam hari kelahiran aku akan tido awal. Hehehe. Itu memang acara tahunan.


Semalam juga seperti yang semua tahu, sambutan hari ibu. Aku dah sms umi untuk wish. Untuk umi tersayang, aku doakan agar dia terpaksa sihat sejahtera, dipanjangkan umur, diberi kesenangan hidup di dunia dan akhirat, semoga beliau sempat mengecapi hasil titik peluh aku kelak, sempat melihat aku berjaya dan mempunya keluarga sendiri. Aku nak bersalin dan berpantang di samping umi tersayang. Itu harapan terbesar aku. Semoga Allah makbulkan. Amin.

~sila klik lah untuk image yang clear..huhu...~

Banyak dapat wall post dari rakan-rakan kat facebook. Tak kurang jugak yang menumpang wish. Terima kasih semuanya. Kebanyakannya mendoakan aku cepat kawen. Heeee... Amin. Semoga Allah pilih doa kalian untuk dimakbulkan.

Thanks again rakan-rakan.. :) Cerita pasal aktiviti semalam? Hmmm... Takda yang perlu dikongsikan kot. Cuma boleh cakap, dapat bunga. Hehehehe.

4 comments:

Liz said...

happy birthday :)

N.M. Noor said...

LIZ ~ tq liz..:)

Mag said...

best nye dapat bunge!
happy bday~
jeles~

N.M. Noor said...

ehehehe..maceh coach..heh..berat sudah kembali naik..tak sukeeeee.....

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015