Saturday, April 17, 2010

Warm-up session

Hari selasa minggu lepas kan ada bitau ada photoshoot kan.
Heeee. Yang ni, bukan dari encik edy zaidi.
Yang ini dari digi cam kami. Kira macam warm up la..
On the way nak ke tempat yang dijanjikan tu,kami snap la sikit-sikit.:)

So, just have a look... Let the pictures tell the story.

Ini selipar aku. Enterframe. Gila gamba macam tuan dia.





Ini students baru regis kah?
Almaklum lah. Kami dah nak grad, baru la tertubuhnya benda-benda ini.
Kesian kami. -_-"



Special thanks to my friends.
Featuring ~ Huda, Ecah, Cdah, Me
Around the campus (IIUM Gombak)

2 comments:

E.d.Y said...

cantik gak gamba korang amek..akunye xberapa nak lawa la bila tgk balik..down...kene beli lens yg khas untuk portrait macam ni...

next week aku upload gamba k

AINI NORAINI said...

hamboi...nak beli lens lagi...heee..tp aku tak nafikan..kalo da minat..anything..sbb aku pon mcm tu..aritu try gne SLR kawan...da tau gne cket2..heeee...tgu duit cukup je..nak beli sndiri punye..tak sabar nye.. ^_^

My Love

Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright to NORAINIMNOOR
Designed by UMIESUEstudio 2015